Nekromanti [Varulvsspel]När ulven kom till byn - Runda 1

Basenanji

Postd20modernist
Re: Listor med misstänkta

[quote: MukwaJa, och då pangade jag på med en röst där den dels gör större nytta och dels för att jag tror att det är större chans att fälla en ulv där. Jag skulle lika gärna kunna lägga rösten på Nässe, men eftersom han inte är aktiv gör den ingen nytta där förrän han har kommit in i matchen (vilket intressant nog också är anledningen till att han pingar för mig).[/quote]

Jag är kräsen Mukwa. Det här var för lite. Jag vill ha mer.

Vad jag vill veta är inte vem som pingar högst utan vad i BDGs spel hittills som motiverar en röst på honom. Och som pendang till den diskussionen: om du vill ha igång Nässe är det väl snarare ett bra drag att verkligen rösta på honom?

Konrad Konvalj

Myrmidon

Basenanji said:
Recca said:
Var är kaosdemon-basse? Han är som uppslukad av den här timide Basse. Kom det av namnbytet eller vad? Utveckla gärna.
Jag är rätt trött på att spela så där utåtriktat och tänker att andra också är rätt trötta på det. Jag försöker visa lite hänsyn och variera min spelstil. Kanske utvecklas jag.
Samtidigt kan jag gilla Kaosdemonen, det är ett sätt att bjuda er andra på lite humor, något min vardag annars är rätt snål med.

Sedan så spelar det förstås in att jag är bybo den här gången och var ulv i förra partiet. Då var min strategi att ljuga med bravur. något du kanske känner igen? :gremwink: Dessvärre föll jag på Lex Thibault (att tro att ulvarna måste ljuga om sitt fluff) och på allmän klantighet. Men det var rätt kul och jag tror nog att jag charmade KK för ett tag?

Men jag måste ju säga att min utvecklingskurva hittills tagit väldigt blygsamma proportioner. Jag missade KK vs. Vimes-prylen med alla PM hit och dit, och det har tagit mig ett bra tag att fatta Emps märkligheter. Hittills har mitt lugnare spel inte gett så där värst mycket eller så kan man konstatera att jag har mycket kvar att lära.

Så jag ser framtiden an och hoppas att jag ska komma igång vart det lider efter första röstningen.

Men ibland, om man läser riktigt, riktigt noga går det att se hur det mullrar om mina små meningsfragment. Vad vet jag, i runda tre eller fyra (om jag får leva så länge) kanske demonen är tillbaka!

:gremsmile:
Jag lövar ju dig som du är Basse, Kaosdemonfrånhelvete eller inte. Sen älskar jag ju humorn som sprutar ur dig lite när som, och det är ju en viktig del i alla spel.

Så här långt tycker jag du spelat byboigt för vad det är värt. Du har tagit väldigt tydliga ställningstagande här och var till skillnad mot en mängd andra spelare och att du inte tog dig in i meta-beefs matchen tyder ju i alla fall ( från mitt sett att se det ) på att du inte drog nytta av situationen och hjälpte till att brunmåla mig eller Vimes och förstärka ulvstämpeln på någon av oss.

Empis beefen är inte jag heller så imponerad av. Det som stör mig lite där är Empis bristande närvaro. Det är ju så klart vagt att jaga ulvar på jämförelser mot tidigare spel men just nu så är det ju snarare skillnaden på spelande som färgar Empis något mer röd än grön för egen del.

Mukwa

Swashbuckler

Right!

Det är alltså samma sak som tidigare, fast minus det uppgrävda på Empi eftersom jag tror att Empi är bybo.

Alltså:
Jag röstar på BDG för att det känns som en spelad attityd att gå in och anklaga 3 pers med högt tonläge när det bara gäller smågrejer. Det är vagt, och det vet jag om, men tills nåt bättre kommer på tapeten har jag en röst på den jag ser som mest misstänkt för tillfället.

Mukwa

Swashbuckler

Basenanji said:
Och som pendang till den diskussionen: om du vill ha igång Nässe är det väl snarare ett bra drag att verkligen rösta på honom?
Nej.

Brynolf

Dum fan

Det är sannolikt att jag missar deadlinen i morgon pga andra antaganden. Ska dock försöka tänka lite i morgon eftermiddag.

Konrad Konvalj

Myrmidon

Brynolf said:
Det är sannolikt att jag missar deadlinen i morgon pga andra antaganden. Ska dock försöka tänka lite i morgon eftermiddag.
Du kan ju alltid börja en sväng nu och sen dra av ett litet nattpass med diverse djävulsdyrkar musik i lurarna för att ge oss lite smaskens Brynolf att jobba med. Du flyger just nu lägre än Hastfer som inte ens kommit in i spel så do your best och rocka igång!

Brynolf

Dum fan

Konrad Konvalj said:
Brynolf said:
Du kan ju alltid börja en sväng nu och sen dra av ett litet nattpass med diverse djävulsdyrkar musik i lurarna för att ge oss lite smaskens Brynolf att jobba med. Du flyger just nu lägre än Hastfer som inte ens kommit in i spel så do your best och rocka igång!
Pjå, vi får se vad som hinns med.

Patient Beta

Swordsman
Re: [Varulvsspel]När ulven kom till byn - Runda 1

Fällans resultat - Eftersom KK vs Vimes gick av stapeln direkt efter den posten så har inte fällan resulterat i mer än att jag fått BDG efter mig med blåslampa och att jag lyckats att med min egen tanke sparka mig själv i tänderna.

BDG är den som klart mest har agerat på den, och han verkar använda den för att hänga mig. Jag misstänker då BDG en del för det och för att jag får känslan av att han använder den som något att vara rak och domderande mot. Men samtidigt, jag kan se det från hur det skulle se ut för mig om någon annan gjort samma sak, och det skulle ju ha sett misstänkt ut.

Annars har teorin mest ignorerats, Mukwa skrev att hen funderat i samma banor men vände sedan efter att jag fumligt försökte förklara teorin och vände lite igen än senare, KK har lyft frågan om vi skall ta ställning till den men inte skrivit något mer, Vimes tycker inte att vi skall diskutera den vidare. Recca är med på BDGs spår att det kan vara en scumtell, och då min förklaring till varför jag lade fram teorin snarare än teorin själv. Annars rätt tyst om inte jag missat något.

Det som intresserar mig är att BDG har huggit hårt MOT teorin, Mukwa har enligt utsago funderat i liknande banor.

Min UP-lista:

Först - jag tänker på en skala 1-5, men i likhet med KK så sätter jag ingen på 5 för att jag känner inte att någon enskild platsar där. Då är det i och för sig onödigt med en femgradig skala kan man tänka, men jag vill hålla den tyngsta stämpeln tills jag har grövre misstankar.

Björn den Gode - 4 UP För att hans inlägg där han går in på vad han tycker om min teori vrider väldigt mycket det jag skrivit till ytterligheter och även om det kanske är BDGs vanliga spelstil så känns det väldigt mycket i stilen att lägga ord och avsikter på mig som jag inte har uttryckt. Det känns som ett sätt att lite försöka styra vad jag har sagt för att få det att verka som om jag har sagt något annat.

Brynolf - 3.5 UP Det där väldigt lugntflytande beteenden känns bekant från förra matchen, och jag kanske är färgad av den, men det får mig att fundera på om den där stocken i vattnet egentligen är en krokodil. Och sedan även, Brynolfs röst ligger ju på mig sedan början med motiveringen "gör något smart". Nu har jag visserligen mest varit aningen korkad hittils, men jag kände att jag var rätt drivande i att få Brynolf uthängd i finalrundan förra gången och kanske är påverkad av att jag kan tänka mig ett hämndbegär där.

Men, det här är så svagt som det går att bli, det kan jag erkänna. Hade varit lägre om det inte vore för förra matchen.

LJSLarsson - 3 UP Också rätt chill, men har kommit med en del tankar och funderingar iallafall. Huggit åt håll som inte varit mainstream och lyft saker där. Sticker ut och syns, trots att han verkar lite lugn, om man kan säga så.

Liliana/Hastfer - 3 UP för anonym och tyst, kan vara något, kanske inte, behöver se mer.

Mukwa - 3 UP Känns rätt lugn, men har svängt en del fram och tillbaka när det gäller mig och hur jag gjort.

Nässe - 3 UP för anonym och tyst, kan vara något, kanske inte, behöver se mer.

Vimes - 3 UP Fört liv och drivit hårt på sin metadiskussion med KK och höll den länge. Har också varit en av de med mer konservativt antal lagda röster, inga hopp fram och tillbaka eller så. Sticker ut och syns, men gjorde ju det förra spelet också.

Basenanji - 2 UP Jag tror inte att han helvände med sitt "underbart" mot min förklaring om varför jag gjorde som jag gjorde, utan för att jag levererade min statistik som jag knåpar med. Så han är i mina ögon en i skaran som flugit lågt men som inte verkat försökt att medvetet sticka under radarn. Lite lägre än de anonyma tu.

Konrad Konvalj - 1 UP Känns som KK förra spelet, och ett beteende jag hoppades att se när jag lade min röst på honom det första jag gjorde. Kan inte riktigt se honom som en Ulv just nu iallafall.

Recca - 1 UP Skarp och grävande, och hugger på skumma saker direkt. Verkar också ha ett brett scope som tittar på alla.

Ganska ljummen lista allt som allt, de få jag misstänker mest och minst sticker ut, alla andra är en gröt.

Och hursomhelst, här är ett dokument med allas UP-listor hittils. När det fylls ut och fler levererar så kanske det går att se något tydligare.
Simsalabim!

Konrad Konvalj

Myrmidon

Empis said:
Brynolf - 3.5 UP Det där väldigt lugntflytande beteenden känns bekant från förra matchen, och jag kanske är färgad av den, men det får mig att fundera på om den där stocken i vattnet egentligen är en krokodil. Och sedan även, Brynolfs röst ligger ju på mig sedan början med motiveringen "gör något smart". Nu har jag visserligen mest varit aningen korkad hittils, men jag kände att jag var rätt drivande i att få Brynolf uthängd i finalrundan förra gången och kanske är påverkad av att jag kan tänka mig ett hämndbegär där.
Jag gillar din trehalva på Brynte här.

Brynolf känns mycket riktigt som i det förra liret. Det håller jag också med om. Grejen med Brynolf att han kan vara rätt trög i början som bybo för att sedan växla upp till en demon mot slutet. Min relation till Brynolf brukar allt som oftast baseras på ett bra spel oss emellan, men det har jag inte känt av ännu. Det gjorde jag inte förra liret heller och det visade sig ju att han var den där Brunolf istället för den vanlige Brynolf.

Dagens skörd från Brynolf punkterar ju hela hans spel så här långt. Brynolf känns helt ointresserad av att göra nått form av bybo jobb och kör på en vifåse. Återkommer senare. Nu hoppas ju jag att Brynolf skall växla upp till super-Brynolf så hans slowstart får hålla på ett tag till om någon frågar mig.

Konrad Konvalj

Myrmidon

Emps said:
Och hursomhelst, här är ett dokument med allas UP-listor hittils.
Topps. Vad kan du tänkas använda den till? Hur kommer du bygga teorier utifrån den så snart den är mer komplett? Det vore intressant att veta.

Nässe

Myrmidon

Ok, ska försöka göra något konstruktivt genom att blajja på lite. Det enda jag egentligen kan konstatera är att det finns en massa utpekningar, försök att hitta saker som betyder något, och väldigt lite av det som händer pingar egentligen rött för mig. Självklart kommer det i senare skeden vara användbart. Men just nu är det intressant att försöka titta på vem som pekar ut folk för vad. Som när man sitter i ett varulvslir "live" och någon säger "jag hörde att hon rörde sig!", då vet man fan att personen som sa det är ulv.

Ett exempel på detta är Basenanji som citeras nedan. Den här typen av saker tycker jag är lite konstig och den är med relativt ofta i varulvslir. Att en ulv skulle försäga sig, och säga "ni" om byborna. är det verkligen rimligt att ulvarna är så fabannat korkade? Känns som att man försöker plocka upp något som andra ska hugga på.

Och möjligen att jag dras med i nån sorts paranoia här, men det här tycker jag är lite läbbans:

Empiricus said:
Det kan också vara att min spekulation om ifall några speciella roll-PM skickats ut var lite av en fälla för att se vilka som starkt skulle opponera sig mot det eller helhjärtat stödja tanken, oavsett hur jag själv står till i rollväg.
I min paranoida värld är det en scumtell att ens öppna för att man faktiskt kan vara något annat än bybo.
Kanske inte tillräckligt för att rösta på Emp, men definitivt tillräckligt för att fortsätta hålla koll på'n.

Så där finns en liten misstanke.

BDG känns relativt grön.

Vimes. Vet i fan. Känns lite småarg i tonen. Vilket låter rätt defensivt. Jag tyckte inte själva grejen med PMet var så konstig i sig, men ja, lite småotrevlig, och det stämemr inte riktigt med det lilla lilla jag sett av Vimes i spel (Vi tjafsade lite i förra spelet jag var med i, och jag upplevde då Vimes som en korrekt men jävligt störig terrier- inte som hotfull).

Tänker bla på det här:
Ett hett tips till dig är att börja läsa i tråden istället för att fjanta runt. Såhär skrev KK i slutet av sin lista:
Citat:
Inga 5:or? Nä, så lätt är det inte. Men Empis då? Skall vi inte hänga honom? Nä, just nu vill jag ha lite mer att gå på där.
Han använder alltså en 1-5-skala men sätter inte ut några femmor.

Jag tycker inte att slarv är värsta pingen, så jag slarvpiungar dig inte utan ber dig istället att svara på mina frågor istället för att dubbelfaila med läsning och tankeverksamhet
.

Min känsla är att KK känns väldigt grön, och också Recca. Det är något med öppenheten och tydligheten som jag tänker är lite väl kaxigt för att göras av en ulv.

Har svårt att förstå "caset" mot empicricus - hjälp mig gärna med det.

______

Och mer av den varan:

hjälp mig gärna med frågor om ni är intresserade av hur jag tänker. Jag snurrar fram och tillbaka i tråden och hittar väldigt lite som jag egentligen fastnar för. Vad vill ni att jag ska tänka kring? Ställ gärna frågor, så kan jag titta närmare på grejer och ge min bild av vad jag ser.

Konrad Konvalj

Myrmidon

Nässe said:
Har svårt att förstå "caset" mot empicricus - hjälp mig gärna med det.
Härligt med en post med lite mer tyngd i från din sida Nässe. Du ville ha lite frågor ställda till dig och det skall du få.

Du har svårt att förstå caset mot Empis och håller BDG som rätt grön-->
Nässe said:
BDG känns relativt grön.
Läs igenom BDG´s inlägg en runda till och skaffa dig en uppfattning om hans case mot Empis. Det är främst BDG som riktar kraftiga misstankar mot Empis så det är en bra start.

När det är gjort kanske du får ett bättre grepp om caset. En bra start! Inte så mycket jobb heller med tanke på att BDG har rätt skralt med inlägg.

CTRL+F och skriv Druid så kommer BDG´s inlägg snabbt och smidigt upp sida för sida.

Vimes

Sillkung

Det har skrivits en del sedan senast jag kollade i tråden. Dock noterar jag efter snabb skumläsning att Larsson inte blivit ett dugg bättre, så jag gör såhär:

Röst: SJSLarsson

Brynolf är fortfarande lågflygarnas lågflygare, men visst, han kommer inte kunna lågflyga hur länge som helst. Och folk verkar inte tillräckligt pepp på att rösta på honom. Så, släpper där. Larsson har dock inte haft många rätt i det här spelet.

Nu ska jag faktiskt läsa tråden.

Recca

Femme Fatale

Nässe said:
Vimes. Vet i fan. Känns lite småarg i tonen. Vilket låter rätt defensivt. Jag tyckte inte själva grejen med PMet var så konstig i sig, men ja, lite småotrevlig, och det stämemr inte riktigt med det lilla lilla jag sett av Vimes i spel (Vi tjafsade lite i förra spelet jag var med i, och jag upplevde då Vimes som en korrekt men jävligt störig terrier- inte som hotfull).
Jag tycker han alltid är lite dryg sådär. Fast iofs har du en poäng. Han brukar alltid vilja gosa med mig i första rundan och det gör han inte i det här spelet. Istället har han hållit sig undan mig förutom vid ett tillfälle då han var jättedryg mot mig istället.

Så, Vimes. Varför gosar du inte med mig som du brukar? Det är en liten scumtell tycker jag. Jag vill ju gosa med dig.. :gremfrown:

Vimes

Sillkung

Larsson har fortfarande inte svarat på de frågor jag hade kring varför min röst på KK var rödande. Det borde han göra. Istället tar han upp det här (vilket jag tolkar som att han egentligen inte vet varför han tycker att min KK-röst skulle vara rödande):

LJSLarsson said:
Men på min uplista skrev jag även om dig "Utöver det har han inte bidragit så mycket utan mest pratat runt och lagt många inlägg på att prata om hur mycket han pratar."

Efter metabeefen la sig har dina inlägg handlat om:

* Att Nässe och Brynolf varit inaktiva och lågflygande. (inlägg 850308)
* Hålled med BDG angående hans misstankar om Emp, och lagt till att drev mot honom positionerar om man powerroller eller inte (850455)
* Pratat allmänt om folk, poängterat lite om Mukwas inlägg och berättat att du känner dig seg (850458)
* Kommenterat om hur du själv tycker att du har svamlat (850461)
* Pratat mer om drevet mot Emp, kanske hintat att du är vanilla ("Och vi är tillräckligt många som redan mer eller mindre avslöjat att vi är vanilla") och sedan i slutet av inlägget kommit på att ens åsikter om Emp inte alls avslöjar om man är vanilla eller inte. (850472)
* Klinchat med mig angående min up-lista och att jag gav dig 4 poäng (850547)
* Stångats med KK för att han gett dig 4 poäng (850551)

/.../

Så... tittar vi på min sammanfattning så tycker inte jag att du bidragit så mycket. Du har mest skrivit om dig själv, hållit med BDG om Emp (och på något knasigt sätt kommit fram till att det skulle avslöja folk som vanilla eller ej) och sedan försvarat dig mot mig och KK.
Nu är jag den första att erkänna att jag inte varit genial i det här spelet direkt. Men det här alltså. Du menar alltså att jag mest lagt inlägg på att prata om "hur mycket [jag] pratar". Det är modigt av dig att backa upp det med en sammanfattning av mina inlägg. I vilka inlägg pratar jag om att jag pratar mycket, menar du? Jag har faktiskt ingen aning, trots din sammanfattning.

Sen kan jag tycka att det är väl snålt att säga att jag inte gjort något. Jag har visserligen inte skitit ur mig någon UP-lista, men jag har tagit ställning till vad jag tror om folk på ett explicit sätt. Jag kan köpa att jag inte varit on fire, men att säga att jag bara beefat med KK och pratat om att jag "pratar mycket" tycker jag är en orättvis beskrivning.

Eller ja. Att jag mest pratat om att jag pratar mycket är inte bara en orättvis beskrivning utan direkt BS.

Larsson said:
Så, istället bara för att tycka jag är slarvig, vilka ser du som rödast?
Det här är märkligt. Du sammanfattade ju mina inlägg? Nå, de jag noterat som röda är: Empi, Brynolf, Larsson, Mukwa och Nässe. De som noterats som gröna är Basse och Recca. (OBS att detta är mina tidigare ställningstaganden, jag har exvis inte kollat in Empis nya inlägg)

Sedan efter det har du och jag stirrat surt på varandra för att vi inte riktigt förstår varandra... men jag har upptäckt att du och jag brukar hamna i den sitsen.
Jo, vi brukar hamna i klinch. Jag tänker på TMNT och Ett Äventyr. Båda gångerna var du ulv.

Hastfer

Warrior

God kväll!

Otroligt mycket läsning att ta in och en hel del info lär ha försvunnit på vägen för att ge plats åt de nyare inläggen.

Men det jag reagerade mest på var Empiricus efterhandskonstruktion.

Röst: Empiricus

Några frågor har jag inte i nuläget. Får ta och fundera lite mer på all info och se vad mer som skrivs :gremsmile:

Vimes

Sillkung

Recca said:
Först en fråga till Vimes.

Varför har du drivit meta-frågan med K.K?
För att vara ärlig tycker jag inte att jag drivit frågan. Jag tyckte jag hade hittat något att basera en första röst på. Sedan har jag ju blivit rätt ansatt för detta, och mitt fortsatta drivande av frågan har ju varit en produkt av att andras drivande mot mig i första hand. Jag tror du ser om du kollar alla inlägg jag skrivit om det att jag gör det i relation till andras frågor och påpekanden. Jag skrev såhär rätt tidigt:

Vimes said:
Yes, check. KK. Det är klart det kan vara så. Men du vet hur det är. :gremsmile: (Jag hoppas verkligen att jag har rätt, det vore i sanning episkt om du är ulv och jag nitar dig på en metaninjagrej). Men visst, det är klart att din förklaring är jätterimlig.

För att vara ännu mer meta så får jag väl erkänna att jag inte blev förvånad av Vicos upplägg. Han nämnde det när jag träffade honom senast. Så jag kanske övertolkade dig eftersom jag hade lite förhandsinfo.

Nå, eventuellt ska man skita i metaspelandet här då. Men det är svårt. Bland annat har det här ju blivit en grej rätt fort, vilket är intressant.

Problemet idag med min grej på KK är att för att den ska kunna bedömas som scum tell så måste det spekuleras i när roll-PM:en skickades ut. Och den spekulationen är alltså antagligen varulvarna behjälplig.

Vimes

Sillkung

Bra där Hastfer! Röst och ställningstagande.

Nu vill vi bara se lite mer. Har du läst igenom tråden? Hyfsat iaf? Vad har hänt, tycker du? Vad tror du om det som hänt? Och hur tror du vi vinner det här?

Vimes

Sillkung

Recca said:
Så, Vimes. Varför gosar du inte med mig som du brukar? Det är en liten scumtell tycker jag. Jag vill ju gosa med dig.. :gremfrown:
[Dante får fixa ett broken heart som smiley...]

Nä, har jag inte? Jag tycker du är grym, Recca. Men eftersom du härjat en massa med mig (iaf i början) har det inte känts så kramvänligt. DU suckade åt mig!

Basenanji

Postd20modernist

Några trötta kvällstankar, ni får de i befintligt skick.

UP-listor är tydligen grejen just nu? Jag trodde det var brödsmulor som var den nya svarta men ok. Så här ser min ut i nuläget med typ 1000 kg reservationer för att jag är helt off. Men ändå.

5 UP-Emp
Hans förklaring till fällan han la ut (via sin teori). Plus att hans bidrag efteråt inte varit så grönande. (Är jag en surbuk just nu? Har jag fått i mig terriersmittan?). Grejen är att när jag läser Emps inlägg om och om igen så känns den där förklaringen till varför han lanserade sin teori så himla...hopplös.
Det jag ahde velat läsa var nåt i stil med: "ja jag vet, den där teorin sög, men det var bara nåt jag ville få ur mig...". Att han börjar joddla in en hel Ulvfälla no. 1 känns faktiskt krystat.

Jag kan tänka mig att dreva Larsson i morrn och byter väl röst för sakens skull, men innan deadline i morgon byter jag tillbaka om inget oväntat inträffar.

4 UP- Mukwa
Världens asnajsaste person IRL, skapare av det bästa fluffliret IMHO, och DESSUTOM känner han till vem Tomas Englund är och svänger sig med begrepp som 'deliberativ demokrati'. Och vad blev det av dessa ypperliga förutsättningar att spela varulvsspel? En tummetott. Nästan.

Jag vill ha mer action, jag vill se mer kvalificerade tankar om vem som kan vara skurk i det här liret (det där med BDG duger fan inte, så där ÄR BDG, som en jobbig ljutekniker från sjuttitalet som bara ryter åt en att "Högtalarn ska stå DÄR-förihelvete!" och man blir sur och grinig och varför får inte jag vara med och bestämma? tills man får höra hur jävla bra det låter för att högtalaren står "DÄR-förihelvete!".

4 UP- LJS
Han är bra och de där små insticken om att han vill ge sig på de störredrakarna, att ha humor och allt det där är coolt. Men han ville också ha ut bDG och han flyger nära marken.

4 UP- Brynolf
Jag tycker inte att vi ska vara egoistiska här. Om OK Trattkantarellerna behöver Brynolf ska han ha vårt stöd! Man mår bra av att vara ute i friska luften dessutom! Speciellt när man ligger så nära marken som Brynolf gör. :gremwink:

4 UP- Hafner/Hastur/Liliana
Meta men jag tror ändå att KK har en poäng här. Känns tråkigt att rösta nån på de meriterna dock så jag avvaktar lite.

3 UP- Nässe
Lite lite aktivitet. Mer, för det jag har läst har varit bra.

2 UP- KK, Vimes, Recca, BDG
Heja byn!

1 UP- Basenanji
Mer byboigt än så här kan jag nog inte spela. men jag kan spela bättre, det vet jag.

2. I morgon bitti vill jag läsa tungt stuff av BDG. han är cool och har stort inflytande på hur jag spelar nu, men Björn, for-i-helvede, du behövs mer än så här! :gremwink: