Ah wait. Now I get it.Brynolf said:Vilken ulv skulle det ha varit? Den ende som hade fler än en röst var Empiricus, med två röster. Alla andra i farozonen var ju gröna. Visst kan det vara så att Nässe satte spiken i kistan på Larsson för att rädda en ulvpolare, men den polaren skulle ju i så fall vara Empiricus (eller du, men det måste vara osannolikt många och stora bollar av mithril inblandade för att det ska gå ihop).Basenanji said:En annan förklaring kan ju i och för sig vara att en ulv befann sig i närheten av att bli utröstad. Jag fick ju stora skälvan när jag hade två röster, trots att Larsson hade fyra röster. Om ulvarna ville tippa över är knappast Nässes röst grönande.Sitter på mobilen och kan inte kontrollera, men jag skriver det här ändå för att få ut det. Jag tänker nog hävda att Nässe är grönish. Om jag inte minns röstningarna fel, var det han som hoppade på larsson-drevet och avgjorde hängningen. Vid den tiden var det ganska klart att det stod mellan att hänga en bybo eller en annan. Jag tror inte en ulv skulle hoppa in och veva i ett sådant läge, utan försöka hålla sig utanför.
Eller vad tror du Brynolf?
Empiricus och Nässe är ulvar ihop. Fan så snyggt. Detta måste vi, MÅSTE vi agera på. Nässe eller Empiricus till hängning.
Således, vem är mest scum av dem? Jag tycker ju Nässe nu när han börjat öppna munnen för att protestera just som han uppfattar att Basse grönar fem pers i ett svep.
Röst: Nässe