Glom
Om Purgatory var ett helt ok tåg, så är ju det här tåget helt knasigt. Visst det fanns en poäng med det i början av dagen men sen dess har han verkligen spelat upp sig, jag ser en nyböjrare som försöker, och att han ändrade sig i sin outning tycker jag är ett starkt godhetstecken, varför? Om vi utgår från att överklassen har planer extremt långt i förväg (vilket inte brukar funka nåt vidare ändå med tanke på hur mycket som händer) så är liksom den här tankegången ganska omöjligt, "Hm, jag tror jag bluffar en passiv förmåga om att det finns en överklass som är muterat djur", knappt tre minuter senare "NEJ jag bluffar att det är en muterad människa istället som är överklass det måste ju vara bättre".
Att han skulle tänkt så själv känns helt orimligt, om man nu tänkt fel först så håller man väl bara tyst sen vad skulle det spela för roll vilken ras man bluffar om. Enda skälet jag kan tänka är att överklassen sagt typ: "Om någon behöver bluffa en förmåga, bluffa att det finns en MM som är överklass" men det känns jättekonstigt (om inte annat för att man inte kan veta vilka andra förmågor som kommit ut innan).
Nä vildkatt, krank, kefka, bättre kan ni.