Jag fattar inte din Zebulon 1-post. Kan du utveckla vad Zebulon försäger sig om?
krank skrev följande 4/3 kl. 22.50 (#680531)
Skrivet av: krnak
Jag söp ner mig själv. För min förmåga funkar inte vid 0%.[/Basenanji]
Där är svaret.
Så jävla enkelt. Därför skrev jag:
Zebbe said:
Alla visste ju att hans förmåga inte funkade förrän han fått lite innanför västen, det sa ju i tisdags eller när det var.
Var det drevet byggde på?
Låt mig tydliggöra: krank skriver här att han behöver sprit innanför västen för att få igång sin förmåga.
Jag tycker jag fick 7(!) röster av en jävla skitsak. Är vi så här lättledda?
Varför gav jag inte min drink till krank?
Var för gjorde inte alla det?!?
Jag litar inte på krank.
Dessutom tänkte jag inte på det, jag upplevde drinken som nåt nödvändigt ont. Kommer ni ihåg mina frågor? Jag visste verkligen inte vad man skulle gör med drinkhelvetet.
Jag är också extremt förvånad över hur lite det krävs för att det här dreven skall få stora proportioner. Det är inte många som har ett skäl, man säger bara 'Ok, vi kör på det' med ett minimalt av misstankar. Det känns som Alla hoppar på det här blixtsnabbt. Inga klockor som ringer?
Var uppmärksamma kära vänner!
BDG said:
Det finns dock en förmildrande omständighet i ett inlägg under dag ett, där Zebulon tycker krank direkt borde ha sagt att hans förmåga påverkas av alkoholintag. Men hur det nu är så måste vi få ut honom på banan.
Jo, det ligger liksom i linje med vad jag sagt.
Vimes said:
Men om Zebulon och Krank sitter och plottar tillsammans undrar man ju varför Zebulon ger sin drink till Persson.
Jag vill låta det här inlägget symbolisera vilket feltänk hela den konspirationsteorin är.
Krank och jag har inget ihop.
Jag har misstänkt att krank är ÖK men nu har iofs mina misstankar lagt sig lite men inte mest beroende på hans minskade aktivitet.
Det är nämligen så, som flera kan intyga, att när krank är aktiv blir han mer eller mindre automatiskt misstänkt. Han gör konstiga inlägg helt enkelt, jag
vete fan vad annars det annars det kan vara.
Jag orkar inte hålla på att hinta om min förmåga, alla vet att jag gillar outning. För dom av er som inte vet det så har jag alltid varit en stor en stor ivrare av att alltid outa så mycket info som möjligt, gärna i ett så tidigt skede som möjligt innan varulvarna hunnit sprida så mycket lögner. Det är en lång, invecklad historia jag tror bara att varulvarna har ett info-övertag och genom att outa så mycket som möjligt tvingar vi dom att ljuga så mycket att de alltid kommer avslöja sig.
Nåja, det beror hur spelet är gjort men det är min princip i de spel vi har spelat här.
Det finns exakt 4 MM (Muterade människor) i spel.
Så enkelt var det och om man vill pressa mig mer har jag inte mycket mer att komma med.
Jag kan också tycka BDG är lite väl ensidig av av sin analys av mig.
Jag tror att jag och BDG har en liten beef ang hur man beter sig. Jag tycker man skall bete sig så att folk inte blir ledsna. Om man säger personliga saker får man tåla att bli bemött personligt också. Jag har inget emot BDG och jag vet att det inte är elaka personer som gör så det, handlar bara om kommunikation men jag kommer bemöta det beteendet. Det får man tåla om man tycker andra ska tåla sitt eget beteende. No hard feelings.
Ingen aning om det spelar roll men nu har jag fått sagt det jag ville säga.
Nu är jag sugen på att gå på offensiven igen, nån gång imorgon, så bemöt det här eller ändra er röster!