Vet du vad det är som är så konstigt med dig Måns?
Varför säger du inget som antyder att det kanske är kefka som är den skumma varulven?
Du tar liksom honom i försvar. (Och det var tamigtusan likadant under förra rundan).
Sedan det här, kolla nu:
Måns said:
Alkohol är lika farlig för mig som för ALLA ANDRA (utom Vicotnic och Basse).
Men eru knäpp? Alkohol är inte
farligt för folk, bara för de med förmågor som inte fungerar när man har fått för mycket alkohol eller eventuellt för någon som inte tål alkohol alls, men det har vi inte fått någon indikation om tidigare. Om din förmåga kraschar för att du har fått alkohol, name it och beskriv vad som kraschar.
Och...jag är robot och tål alkohol, så varför gör inte ni det? Om ni nu är robotar, vill säga.
Ja okej då, jag släpper taget, men då måste du förklara varför du inte tål alkohol. Och det är inte farligt, för MIN FÖRMÅGA SÄGER ATT DU/BYN INTE KAN FÖRLORA NÅGOT PÅ ATT OUTA DETTA!
Så kör på, bara. Outa din förmåga, gör vad som helst Måns. Ge mig ett förståeligt skäl till varför du inte får dricka alkohol.
Det är alltså stor skillnad på att:
-få alkohol
-få för mycket alkohol
...men Måns har tydligen inte hajjat det. För att han har lång svans, vassa hörntänder och skiter på sig när det vankas nymåne?
Måns said:
Du har inte tillräckligt på fötterna för att jag ska berätta allt just nu. Sorry Basse, men du har gått på en blindgångare. Åtminstone så håller inte dina argument just nu.
Du, jag har alldeles för mycket som tyder på att antingen du, eller kefka (eller båda) har ljugit så att det svartnar. Dra till den där krogen som Zeb håller till på kompis,
härinne är vi Borgare.