Alla som inte har ett konto på http://forum.jarnringen.se tar och skaffar sig det bums. Nästa runda kommer starta på det forumet!
kefka said:P.S hur gör ni för att fà in ett sànt där "skrivet av" längts upp i citat rutan?
Basenanji said:Tex undrar jag vad Måns och kefka säger om sina val av drinkmottagare?
Basenanji said:Min ras säger mig att min förmåga INTE är kopplad till alkoholhalt. Varför skulle du som säger dig vara robot skilja sig från mig?
Rätta mig om jag tolkar detta fel men betyder det att robotars förmågor är sämre än andras och det är därför allt rubbas när kefka påstår sig ha en bra förmåga?Basenanji said:MIN FÖRMÅGA: Jag vet något om byns invånare relaterat till deras ras. När kefka säger att hans förmåga är "bra" går alla alarm i hela systemet.
Paxen said:Jag tänker kola Rising denna runda. Jag hoppas att han är grön, för Rising är väldigt farlig. Anyhoo, vad tror vi om honom egentligen? Förutom det han själv säger?
Basenanji said:Min förmåga talar explicit om att robotar INTE har en mäktig förmåga.
Basenanji said:...för i det här läget har ni fått information som strider mot min info.