Serverflytt?Paxen said:Vad ska göras med varulvsspelet under den tiden serverflytten pågår?
När jag såg att Zebulon påstått att krank skulle ha berättat om sin alkoholtålighet fastän han inte sagt något sådant i tråden, så drog jag slutsatsen att Zebbe och krank måste ha pratat med varandra privat och att Zebbe blandade ihop deras privata korrespondens med vad som sagts i den officiella tråden. Kort därefter lade jag min röst på Zebulon eftersom jag såg sådana tydliga kopplingar mellan Zebbe och krank, och för att Zebbe dessutom pratat om den tredje fraktionen - vilket jag vid tillfället såg som ytterligare ett skumhetstecken.Jag tycker att det är konstigt att Rising blev så tyst under slutet på runda 2 trots att han hängt ordentligt mycket i vrålan. Varför deltog du inte under slutet av rundan Rising? Tröttnat?
Jag sa detta i runda två. Jag gav min drink till Krank.Vicotnik said:Paxen, vem gav du din drink till?
Jag bemötte det mesta i ett större inlägg mot Måns, och har sedan dess försökt göra annat. Till exempel min analys av hellzon.hjk said:Se till och var nyttig och övertyga på det sättet istället om du nu inte tycker att anklagelserna mot dig räcker.
Nog för att jag är inåthelvete kaxig när jag är varulv, men nä, jag är inte överklass.Basenanji said:Antingen är varulvarna kaxiga nåt så in i helvete eller så är krank inte överklass.
Tja, vad vill du ha? Ras? Ännu mer om förmågan?Basenanji said:Du får gärna berätta något mer om dig själv krank eller om spelet.
Jag försöker hjälpa byn genom att visa att du kommer med dåligt underbyggda anklagelser. Jag tycker inte att det hjälper byn att komma med hårt vinklade analyser.hjk said:En vettig bybo kämpar inte så frenetiskt för att vara kvar i spel, han försöker hjälpa byn.
Jag är PSI-mutant.Basenanji said:krank, berätta vilken ras du är och skicka sedan vidare frågan till den som du anser vara mest misstänkt.
Och alla som flyttr sin röst efter detta uttalande lär också vara misstänkta eller hur?Rising said:Alla som inte redan röstat på krank är uppe på min lista över misstänkta, förresten.
Grejen är ju att Krank faktiskt hintade det här om alkoholtålighet i tråden. Hellzon noterade det innan Zebulon-frågan var uppe.Rising said:"men era dumma djävlar; ser ni inte att Zebbe och krank *uppenbarligen* har en koppling med varandra?"
Jag passar rasfrågan vidare till MånsEugenik said:Basenanji RBT
Glom
hjk MMD
kefka RBT
krank
Måns
Paxen
Persson MD
Pilze/Hellzon
Purgatory MMD
Rising
Vimes MM
Vicotnik
Vildkatt MD
IMM:
MM: Vimes
MD: Vildkatt, Persson
MMD: Purgatory, Hjk
PSI:
RBT: kefka, Basenanji
Hejsan svejsan!Basenanji said:Just nu väntar vi på att Glom ska avslöja sin ras. Sedan får Glom säga vem som ska avslöja sin ras härnäst; allt enligt Risings Ping-pong-metod.