Konrad Konvalj
Myrmidon
Re: K.K´s up-lista
Okay.Robert Jonsson said:Inte. Ett. Förbannade. Jävla. Dugg. Typ. Så här:
1) Det är dåligt spel av mig. Oengagerat. Finns inget annat sätt att förklara det på.
Mmm. Sug på den lixom. Så som den goda bybo du är hetsas du till att hänga en bybo polare av mig. Jag är alltså den ända som är inne på att hänga Cassius?2) Jag dras med i KK:s hets att hänga bybor till varje pris. Orutinerat.
Folk säger att vi nästan alltid plockar en ulv i första rundan mig veterligen.3) Jag är uppselt över hur vi tog ulven direkt. Folk säger det är ovanligt. Nu tar vi en snabbt så är vi legendariska. Yeah, right. Hybris.
Så att Vimes ville hänge Cassius ser du som awesomeness och att K.K med flera ville hänga Cassius ser du som ulveri?4) Vimes är frakkin' awesome. Jag sätter min tillit till honom så slipper jag engagera mig. Lathet.
Det slog dig aldrig att spelet tar längre tid om vi hänger bybor av misstag? Alltså, om man är osäker på sin sak är det ju ett bättre alternativ att skjuta på hängningen en dag för att komma till rätt med problemet. Är man fortfarande osäker så jobbar man vidare på det.5) Jag vill att spelet ska ta slut så fort som möjligt. Ointresse.
De fem pelarna till stupiditet. Jag ville få slut på spelet snabbt så jag hakade på andra så slapp jag tänka. Stupid. Jag skäms. Det är av det skälet som jag börjat engagera mig betydligt mer i den här rundan. Må det ta den tid det tar, men jag ska inte behöva skämmas då den är över.
Det kommer jag inte. KK kommer att hänga i galgen då och vi ser att allt han sagt är lögn. Han är en ulv.