Konrad Konvalj
Myrmidon
Re: Paxen har tid över
Är det en omöjlighet att Vicotnik utelämnat dessa roller för att fucka upp oss totalt?
Dom banorna funderar då jag i just nu under tiden jag inväntar diverse svar från Elmrig. Andras åsikter om det jag halat fram på Elmrig är också klart intressant för den delen. Lite snack från Mukwa är också av intresse för min del. Han röstar trots allt på mig och det vore intressant att höra vad han får ut av det.
!Paxens vältande är ju lite mellan röj under tiden aktiviteten ökar. Det händer inte så mycket nu och för min del känns det som att det måste upp lite snack för att nått skall hända. Hela Paxies väktarskap luktar ju en aning brunt tycker då jag. Recca måste uppenbarligen ha varit vår siare om vi skall tro på att det en gång i tiden fanns en siare. Jag har sugit mig igenom avslutningen av R1 flera gånger nu och jag får känslan av att varken Vimes eller Recca var siaren.Brynolf said:Tycker inte det var udda alls, du sågs ju som grönast av alla runda 1. Att han inte skyddat sig själv alls är ju dock desto uddare. Men ska vi hålla på och misstänka Paxen så brakar ju hela helvetet löst. Så länge Vic inte ljugit om upplägget så ÄR Pax grön.Konrad Konvalj said:R1 skyddade du alltså mig. Det känns lite udda, men tack sa ru ha!
Aktiviteten har sjunkit betänkligt på sistone för övrigt. Jag ska försöka komma med nåt smart, men tills vidare behöver vi lite röj.
Röst: Ond Bråd Död
Är det en omöjlighet att Vicotnik utelämnat dessa roller för att fucka upp oss totalt?
Dom banorna funderar då jag i just nu under tiden jag inväntar diverse svar från Elmrig. Andras åsikter om det jag halat fram på Elmrig är också klart intressant för den delen. Lite snack från Mukwa är också av intresse för min del. Han röstar trots allt på mig och det vore intressant att höra vad han får ut av det.