Rangertheman
Myrmidon
Tomorrow menar jag, inte Yesterday. =)Rangertheman;n318568 said:Lite "Yesterday when the war began" kanske?
Tomorrow menar jag, inte Yesterday. =)Rangertheman;n318568 said:Lite "Yesterday when the war began" kanske?
Har inte sett eller läst, men premissen ser rätt ut när jag googlarRangertheman;n318569 said:Tomorrow menar jag, inte Yesterday. =)
Faller också på att sagts vara ett internationellt känt IP i någon intervju.Måns;n318567 said:Snarare någon form av mytförverklingande. Eller drömförverkligande, beroende på vad man har för inställning till Partisan
Jag gissade Dune på GothCon och fick nej.Leon;n318572 said:Oooh Dune?
Konstigt isf att inte öppna med ett ökenlandskap iofs
Näh, det är väl inget fel på namnet. Tror inte det var ett skämt så mycket som en lätt surrealistisk genre-mashupJocke;n318574 said:Det är ju skamligt att det inte kommer att vara Väktaren och Skogen. En ny ide, som skulle passa utmärkt för ett mer taktiskt stridssystem och en massa mystiska hemligheter om världen. Jag förstår inte varför de själva ser idén som ett skämt när deras namnstandard för mutanterna i mutant tydligen är på allvar.
sällan är jag gladare att ha fel än idagNilsK;n318576 said:Vandraren och Skogen publicerades redan för ett par år sedan Finns i Hotell Imperator-modulen.
Det jag menar är vad Mutanterna i år noll som bor i arken heter i personnamn och hur de funkar.Leon;n318575 said:Näh, det är väl inget fel på namnet. Tror inte det var ett skämt så mycket som en lätt surrealistisk genre-mashup
Kommer Egerkrans att göra saker med Ligan? Fick för mig att han jobbade med Riotminds?Rangertheman;n318581 said:Skulle också kunna vara koppling till Egerkrans även i detta. Jag tänker mig som typ Terra Nova (som visserligen lades ner efter en säsong).
Ett "väsen-rollspel" skrivet av Nässe och illustrerat av Egerkrans kommer.Tant Ragnar;n318584 said:Kommer Egerkrans att göra saker med Ligan? Fick för mig att han jobbade med Riotminds?
ja visst 17, det har jag bestämt hört om tidigare också. Kul, ser fram emot det!Rangertheman;n318586 said:Ett "väsen-rollspel" skrivet av Nässe och illustrerat av Egerkrans kommer.
Precis, kommer bli grymt.Rangertheman;n318586 said:Ett "väsen-rollspel" skrivet av Nässe och illustrerat av Egerkrans kommer.
Det BORDE ju någon ha gissat på. Alltså inte jag som kom med rimliga gissningar som Bobbo och Gnuttarna.Henke;n318592 said:Alien!