Konrad Konvalj
Myrmidon
Re: Måns första inlägg
Du som är en av "de äldre" har också varit med oss "yngre". Du vet säkerligen på rak arm hur själva varulvsspelandet har förändrats. Jag har uppfattat det som att byn numera är skarp som tusan och även ulvarna har blivit vassare.
Om jag kommer ihåg rätt var Pilzeman lite skevt ute förra spelet och spelade kvar i samma banor som han gjorde back in the days utan att ta in hur varulvsspelen utvecklats. Visserligen var han ulv så det kanske var därför också?
Tror du inte att vi tjänar på att få ihop gruppen en aning? Alltså, jag är inte heller så förtjust i presentationer, men jag är väldigt intresserad av att få veta lite hur det var förr så att säga.Vicotnik said:Personlingen tycker jag inte att pressentationer ger så mycket, men finns det andra som finner det intressant så tänker jag inte sätta käppar i hjulet där.
Jag är nog den spelare som kört flest varulvsspel här på forumet och har en vinst förlust statestik på ungefär 50/50. Har spelat som ulv i 4 spel om jag kommer ihåg rätt och vunnit 2 av dessa. Man kan säga att jag är erfaren men varken specielt dålig eller skicklig spelare.
Du som är en av "de äldre" har också varit med oss "yngre". Du vet säkerligen på rak arm hur själva varulvsspelandet har förändrats. Jag har uppfattat det som att byn numera är skarp som tusan och även ulvarna har blivit vassare.
Om jag kommer ihåg rätt var Pilzeman lite skevt ute förra spelet och spelade kvar i samma banor som han gjorde back in the days utan att ta in hur varulvsspelen utvecklats. Visserligen var han ulv så det kanske var därför också?