Konrad Konvalj
Myrmidon
Re: Måns första inlägg
Möller/!Paxen känner jag inte för att rösta på av anledningar som jag tidigare nämnt. Att få igång ett till drev ser jag som väldigt bra eftersom vi har så många som måste pressas.
Håller med. Det är i tråden det händer och min uppfattning om Cassius var intetsägande. Nu har Cassius öppnat upp sig mer och presenterat sina tankar lite mer öppet så min röst/ställningstagande har tillfört något gott vill jag påstå.Vimes said:Jag tycker att det är kasst att dreva nybörjare, men jag förstår tankegången. Dock vill jag påpeka att jag tycker det är kasst över huvud taget att utgå ifrån en pre-game kategorisering av spelare (nybörjare, de som har användarnamn som börjar på V, spelare med djur i sina avatarbilder, spelare som brukar vara duktiga ulvar, etc). Det är ju i tråden det händer, och detfinns ju faktiskt hel konkreta grejer att rösta på här.
Nu vill jag att Möller börjar gröna sig eller göra bort sig.
Möller/!Paxen känner jag inte för att rösta på av anledningar som jag tidigare nämnt. Att få igång ett till drev ser jag som väldigt bra eftersom vi har så många som måste pressas.