LOOOOOOOOOOOOLElmrig said:Något måste vara knasigt med siandet. Jag har nämligen också siande som förmåga och har siat OBD som röd.
LOOOOOOOOOOOOLElmrig said:Något måste vara knasigt med siandet. Jag har nämligen också siande som förmåga och har siat OBD som röd.
Haha, it's Varulv 666 all over again...VildKatt said:Ännu en siare i KK och eftersom alla andra tycks ha outat det är kan jag också erkänna mig vara siare. Jag använde dock förmågan på Vicotnik som ju dödades så mycket till bevis för min sak blir det inte med andra ord.
Mukwa! Din sjuke jävel!Elmrig said:Något måste vara knasigt med siandet. Jag har nämligen också siande som förmåga och har siat OBD som röd.
Jag ser dig som grön Lu-kaazh.Lu-kaazh said:det låter konstigt med två siare, jag ser två alternativCassius said:För det råkar vara så att jag också är Siare. KK är röd.
1. du ljuger
2. våra siar förmågor är dåliga och siar fel
3. varulvarna har sjukt mäktiga förmågor
Får du fråga om en roll är siare? Är du siare siare eller vaddå?Cassius said:Hur menar du? Jag får fråga om en roll är siare och fick svaret av en färg.VildKatt said:Hur fungerar siarsvaren egentligen? Säger dem att A och B är Sabbath eller är det annat som kommer fram i texterna?
Vi har inte bestämt vilken av toreadorerna som ska outa hur vårt KVV ser ut ännu (om jag inte missat något). Det stod mellan mig och xyas tidigare men nu är även Vimes med i leken. Jag är absolut på att outa för att försöka reda upp lite i röra, men det måste ske i en överenskommen ordning.Cassius said:Ska vi försöka reda upp det här.
Kan teorin om att vi siar fiende klaner röda?
Vilken klan bråkar Toreador med?
Absolut. Jag är vaken i kanske en halvtimme till. Ska vi försöka få det gjort nu? För imorgon kommer var likadan som idag för mig, dvs extremt lite aktivitet.Elmrig said:Vi har inte bestämt vilken av toreadorerna som ska outa hur vårt KVV ser ut ännu (om jag inte missat något). Det stod mellan mig och xyas tidigare men nu är även Vimes med i leken. Jag är absolut på att outa för att försöka reda upp lite i röra, men det måste ske i en överenskommen ordning.Cassius said:Ska vi försöka reda upp det här.
Kan teorin om att vi siar fiende klaner röda?
Vilken klan bråkar Toreador med?
Jag känner igen mig i din känsla. Jag sisde nämligen dig, och fick "veta" att du var röd, stolt som en tupp går jag till tråden ochser världens siarkaos. Jag kommer nog skratta åt det imorgon.Elmrig said:Var helt galet glad över att vi både hängt en ulv och att jag sedan prickat rätt med siandet men antalet påstådda siare fick glädjen att falna en aning...
/.../
Jag är generation 8 och min siar-disciplin är auspex.
Nu pingar du rött som fan igen. Alltså på riktigt Konrad, läs inläggen som blivit skrivna. Lukas grönade mig på siandet eftersom vi uppenbarligen fått samma kommentar tillbaka, inte heller den mest tippade varianten.Konrad Konvalj said:Får du fråga om en roll är siare? Är du siare siare eller vaddå?Cassius said:Hur menar du? Jag får fråga om en roll är siare och fick svaret av en färg.VildKatt said:Hur fungerar siarsvaren egentligen? Säger dem att A och B är Sabbath eller är det annat som kommer fram i texterna?
Det där är väl roll-citerande if i ever saw it. Jag ska inte hobby-moderera, men vi kan väl försöka hålla oss till reglernas ande-mening.Cassius said:Du får börja förklara ditt fluff, under vilken flik stod hela din rolls livsberättelse?
Jepp. Inte så värst svårt att gissa.Vimes said:Våra fiender är förstås de anskrämliga nossarna.
Jag kanske är dum men jag undrar hur det kan vara roll-citerande att man beskriver hur ens roll är uppbyggd och var man fått informationen. Men ifall det är ett regelbrott att prata om strukturen av ens PM så ber jag om ursäkt.xyas said:Det där är väl roll-citerande if i ever saw it. Jag ska inte hobby-moderera, men vi kan väl försöka hålla oss till reglernas ande-mening.Cassius said:Du får börja förklara ditt fluff, under vilken flik stod hela din rolls livsberättelse?
(och innan någon ylar varulv, kolla tidigare spel. Den här ståndpunkten har jag hävdat tidigare där jag varit bybo. Flera gånger tror jag till och med)