Elmrig said:Något måste vara knasigt med siandet. Jag har nämligen också siande som förmåga och har siat OBD som röd.
LOOOOOOOOOOOOL
Elmrig said:Något måste vara knasigt med siandet. Jag har nämligen också siande som förmåga och har siat OBD som röd.
Haha, it's Varulv 666 all over again...VildKatt said:Ännu en siare i KK och eftersom alla andra tycks ha outat det är kan jag också erkänna mig vara siare. Jag använde dock förmågan på Vicotnik som ju dödades så mycket till bevis för min sak blir det inte med andra ord.
Lu-kaazh said:Cassius said:För det råkar vara så att jag också är Siare. KK är röd.
det låter konstigt med två siare, jag ser två alternativ
1. du ljuger
2. våra siar förmågor är dåliga och siar fel
3. varulvarna har sjukt mäktiga förmågor
Cassius said:VildKatt said:Hur fungerar siarsvaren egentligen? Säger dem att A och B är Sabbath eller är det annat som kommer fram i texterna?
Hur menar du? Jag får fråga om en roll är siare och fick svaret av en färg.
Cassius said:Ska vi försöka reda upp det här.
Kan teorin om att vi siar fiende klaner röda?
Vilken klan bråkar Toreador med?
Elmrig said:Cassius said:Ska vi försöka reda upp det här.
Kan teorin om att vi siar fiende klaner röda?
Vilken klan bråkar Toreador med?
Vi har inte bestämt vilken av toreadorerna som ska outa hur vårt KVV ser ut ännu (om jag inte missat något). Det stod mellan mig och xyas tidigare men nu är även Vimes med i leken. Jag är absolut på att outa för att försöka reda upp lite i röra, men det måste ske i en överenskommen ordning.
Elmrig said:Var helt galet glad över att vi både hängt en ulv och att jag sedan prickat rätt med siandet men antalet påstådda siare fick glädjen att falna en aning...
/.../
Jag är generation 8 och min siar-disciplin är auspex.
Konrad Konvalj said:Cassius said:VildKatt said:Hur fungerar siarsvaren egentligen? Säger dem att A och B är Sabbath eller är det annat som kommer fram i texterna?
Hur menar du? Jag får fråga om en roll är siare och fick svaret av en färg.
Får du fråga om en roll är siare? Är du siare siare eller vaddå?
Cassius said:Du får börja förklara ditt fluff, under vilken flik stod hela din rolls livsberättelse?
Vimes said:Våra fiender är förstås de anskrämliga nossarna.
xyas said:Cassius said:Du får börja förklara ditt fluff, under vilken flik stod hela din rolls livsberättelse?
Det där är väl roll-citerande if i ever saw it. Jag ska inte hobby-moderera, men vi kan väl försöka hålla oss till reglernas ande-mening.
(och innan någon ylar varulv, kolla tidigare spel. Den här ståndpunkten har jag hävdat tidigare där jag varit bybo. Flera gånger tror jag till och med)