Re: Första up-listan
Då skall jag bajsa ur mig lite Kånkelnoja.
Noterar att Basse kommit igång rejält. Arvidos har en massa att svara upp till. Pressen på Arvidos växer och jag har ännu inte röstat.
Röst: Arvidos
Nässe said:
Fråga: menar du att du är en klass, typ Shredder Elite, eller menar du att du är Shredder himself?
Jag är inte Shredder. Sen ser jag att detta redan har avhandlats, men värt att notera är att du inte varit uppmärksam på Vimes påbud trots att han kör med sin klassiska fetmarkering.
Noterar att Nässe inte heller tagit ställning till min rätt allmänna fråga om det är vår fördel eller nackdel att det lunkar på i sakta mak mot 703 inlägg. Dock så kan man ju typ avläsa att Nässe vill att vi skall närma sig rätt snabbt med tanke på alla helt innehållslösa inlägg med rösträkningar.
Nässe said:
(Är det en scum-tell att Toka är felstavat? Lite konstigt är det väl?)
Okay. Det här får mig lite alert. Felstavningar i all ära. Det är brukligt att de dyker upp, men det är inte så mycket att hänga upp sig på. Vore intressant att veta hur det skall stavas dock och vart du får reda på hur det är stavat rätt?
Tyrsan? Den så omtalade aktiviteten på kvällstid uteblev helt vad jag kan minnas. Från att ha varit med lite i faggorna i start vill jag påstå att Tyrsan helt slunkit under radarn.
Tjavva har steppat upp i mina ögon. Det finns lite handfast gällande Brynolf som jag håller med om.
LJSLarsson said:
Det finns en spelare som inte har ett namn
Okay. Ännu ett rykte och det kommer ur det blå. Nog för att jag inte är emot outning av rykten, men varför kommer det helt utan anledning? Är du så velig att det påtvingar dig en outning som denna?
Kikar vi på Laowai´s outning: Det går inte att fälla ulvarna med hjälp av namnen.
Och.
SLSJlarssons: Det finns en spelare som inte har nått namn.
Jag tycker det är intressant. Spiders 50% deal tillsammans med rykten som säger emot varandra borde vara ett vapen för oss? Något av dessa borde ju stämma om mina funderingar funkar som de ska.
!Paxen said:
Jag gillar det här. Du vågar gå emot praxisen att rösta på någon annan och röstar på dig själv.
Det här tycker jag mest är blajj från !Paxens sida. Inget som pingar, men rakt av blajj. Lixom, w176 är inte ensam om att rösta på något vis och hon är inte först att rösta på Arvidos så jag förstår inte vad som är så bra med w176 förutom att hon ses som allmänt grön rakt igenom hela banan. Att w176 lägger ordförande rösten på sig själv är ju inte heller något märkvärdigt. Det går ju bara att förlita sig på sig själv så det är ju en given röst på sig själv. Lägg där till att det finns ett flertal som redan gått ut med sitt stöd gentemot w176 så att förstärka det är ju bara positivt för byn.
!Paxens utspel är med fulglasögonen på ett inlägg som är till för att skänka sig själv ett grönare sken. Alltså, att ge sken av att man är lika "grön" som en spelare som anses relativt grön av övriga spelare.
Att som ulv gå in och tokdissa w176 är ju självmord. Det finns inga belägg för det och det finns alldeles för många som snackar grönhet där. Det sticker ut och det vill ju inte ulvarna göra.
Spider said:
Utifrån mitt rykte så spekulerar jag att det finns miss-information som är här för att förvirra oss och att det troligen finns någon som kan sia rykten/namn/faktion.
Jaha. Spider har inte varit särledes aktiv och nu när han brakar igång med ett inlägg så är det första jag stör mig på just det jag citerat. Den spekulationen är väl rätt given med tanke på det rykte Spider säger sig ha eller? Det är ju rätt självklart att det finns miss-information om 50% av alla rykten är bougus.
Sen har Spider svårt att komma fram till något i misstankeväg och det är lite alarmerande. Jag skulle villa se lite misstankar från Spiders sida och det pronto.
-><-
Jag får bryta ordblajjande här. Det har tillkommit en massa trevliga poster att läsa.