Vimes
Sillkung
Re: Arvid, ta lite sköldpadssoppa! Inte?
OM vi ska kunna göra något med ryktena tror jag vi måste lägga alla på bordet. Massoutning alltså. Då kan vi börja jobba med dem. Det riskerar visserligen att desarmera rykten i stil med "en i kategori X är en infiltratör", men det kanske är nödvändigt ändå?
Mitt eget rykte tror jag är användbart först när vi fått en massa namn outade, men ju mer jag läser på TMNT-wikin, desto mer misstänker jag att mitt rykte är ett bogusrykte...
Jag är försiktigt positiv. Grejen med ryktena är att de inte kommer säga något om den som outar. Lätt att ljuga om och antagligen har ulvarna också rykten som säkert kan passera som byborykten.Basenanji said:Däremot är jag helt övertygad om att varulvarna också har fått rykten. Och att Spiders rykte nog är sant, ryktena är 50/50. Därför skulle jag gärna se fler rykten för att vi ska kunna spekulera i vilka som förmodligen är falska.
OM vi ska kunna göra något med ryktena tror jag vi måste lägga alla på bordet. Massoutning alltså. Då kan vi börja jobba med dem. Det riskerar visserligen att desarmera rykten i stil med "en i kategori X är en infiltratör", men det kanske är nödvändigt ändå?
Mitt eget rykte tror jag är användbart först när vi fått en massa namn outade, men ju mer jag läser på TMNT-wikin, desto mer misstänker jag att mitt rykte är ett bogusrykte...