Re: Mest män i LLDK
Men de har haft många många diskutioner angånde antalet proffs som är män och proffs som är kvinnor och en av löparna har en doktors grad i sporthistoria och han *gäsp* berättade en del om antalet kvinnliga långdistans löpare i förhållande till manliga under en LÅNG resa från norra svea till Skåne..
Och angånde reslutaten i Triation så är det något jag har kollat upp genom att helt enkelt titta på reslutaten för kvinnor och män och jämfört de brukar vara väldigt lika..
Och angånde tortyr och kvinnor så är det tidigt bevisat england föredrog att under 2värdskriget och framåt använda sig av kvinnor som spion kurirer genom att de var svårare att tortera och när de väl blev utsatt för tortyr klarade de smärtan bättre än sina manliga kolegor.
SÅ inom armen och spion organisationer historia kan man hitta gott om texter som visar hur bättre en kvinna är på att tåla tortyr sedan om man läser OM tortyr så kan du hitta ytterligare texter om hur man ska göra för att knäcka en kvinna.
Bland sådana texter kommer tipps som att INTE tortera kvinnan i fråga utan hellre misshandla hennes man eller barn i hopp om att hon då ska knäckas..
Sen anvgånde muskler vi män har vad som kan beskrivas som explosiva muskler vi kan utföra lyft och tunga saker vi kan springa i otroliga hastigheter korta sträckor bättre än vad kvinnor kan.
Men kvinnor har sega muskler och om vi skulle ta 5000 slumvist utvalda "Normala" ej idrots män/kvinnor och tvinga alla dom att springa ett maraton DÅ tror jag att flera kvinnor skulle komma i mål än män...
( Tänk på vad jag har sakt UTBUDET av idrots MÄN är högre än UTBUDET av idrots kvinnor,,. Ju högre kvantitet av en viss sort desto störa chans att hitta några med hög kvalite bland alla SÅ utbudet av extremt dugliga idrots män ÄR störe än utbudet på extremt duliga idrost kvinnor. PÅ grund av att det finns fler elitsportande MÄN än kvinnor.. )
<A HREF="
http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm" target="_new">
http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm</A>