Nekromanti Annorlunda attribut för kvinnor

Greymourn

Swordsman
Näm(n)d inte det du... Öhh... + Du kallade Koboldjägaren Schizo... Det är sant... Allt han äger går till tabletter mot detta... När han läste din insändare förvandlades han till en kobold och gjorde en Ghor- Dvärg...

Hellre låter jag två oskyldiga Gnuer dö än ett skyldigt Mufflon...

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Kvinnors TÅL

Måste inskjuta en sak till bara.

Kvinnors menstruation kan ha med deras TÅLmodifikation att göra, åt det positiva hållet.
I och för sig tar de mindre stryk så det jämnar väl ut sig på nå't sätt... fast som jag förstått det så är de tåligare, men svagare rent styrkemässigt sett.

[color:red]/P|uT0NiUm</font color=red> | <A HREF="http://home.bip.net/ananas" target="_new">http://home.bip.net/ananas</A>

Greymourn

Swordsman
Fred= Röka pipa=Bra...

Jo visst... Men jag tror du skulle få problem om du gick till polisen och ville anmäla "Greymourn"...

Hellre låter jag två oskyldiga Gnuer dö än ett skyldigt Mufflon...

(vulg)

Veteran
Varför tar ni inte och läser en tidigare tråd på rävsvans. då samma saker kom fram då.
Och Einsteins hjärna var som sagt liten faktist onormalt liten.

Canis meus id comedit

Blasphemy

Swashbuckler
Alla tjejer.. dom är ju.. dum i huvve...

... men själv är jag endast en jävla idiot... *trallar på "the kristet utseende".

Men allvarligt om man nu skall efterlikna vår värld i rasfrågan så tycker jag att de flesta fysiska egenskaper skall sänkas. Förutom rörlighet eller de olika sinnena.
Intelligensen är det nog ingen större skillnad på (fast det finns ju våldigt få kvinnliga nobelpristagare när det gäller forskning) även om jag tror att den (på grund av kulturen måhända) är annorlunda mellan de båda kön.
Tycker ej heller att Kvinnor skall få + i viljestyrka, Nä där det skall vara neutralt. De är kanappast mer viljetarka än män, snarare tvärt om i sådanafall. Eventuellt + i karisma. Men det är ju endast eftersom jag tänder på flickor.

Ja ja.. Nu skall jag flå en iller..

Tomorrow will take us away, Far from home, Noone will ever know our names.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Urartat...

Jag tycker den här tråden har urartat till ett könsrolls(pel)bråk...

Det är trevligt med konstruktiva förslag och ett fåtal sådana har kommit men resten är mest SPAMSPAMSPAMSPAMSPEMeggSPAMSPAMSPAMSPAM...

Martin Ackerfors - Ohlsson
"47 miljarder flugor kan inte ha fel, skit luktar gott!"

Blasphemy

Swashbuckler
Re: Kvinnors TÅL

Jag skulle säga att kvinnor på alla sätt har sämre tål än män.. Deras förmåga att föda barn beror på att de är menade till det. De har bredare höfter och en rejäl rumpa samt en aning annorlunda bäckenform.
Om kvinnor skulle ha högre tål så skulle de tåla mer sprit och vara främst i alla idrottsgrenar som har med uthållighet att göra. Och där är det ju bevisat att männen är överlägsna.

Kvinnor är veka helt enkelt.

Tomorrow will take us away, Far from home, Noone will ever know our names.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Det hade varit kul med en kommentar ifrån en kvinnlig rollspelare. Det är väl ändå de som känner till det här ämnet bäst. En stor del av inläggen än så länge har mest bestått av trams.

LeJonklev

Swordsman
Re: Fred alltså

Känner du dig inte en smula löjlig när du kommer med sådana där hotelser? Det är lite dagisfasoner över dem. Det finns inte en jäkel som kommer ta en sådan anklagelse om personangrepp på allvar.

LL

I found it hard, it was hard to find, oh well, whatever, nevermind.

LeJonklev

Swordsman
Re: Om...

Då föreslår jag att du lär känna några kvinnor och sedan skrotar du dina korkade regler.

LL - feminist ut i fingerspetsarna

I found it hard, it was hard to find, oh well, whatever, nevermind.

Krille

Super Moderator
Frågor som man borde ställa sig

Är det önskvärt med regelmässig könssegregation? Vad tillför det till spelet? Blir spelarna gladare om man inför det? Finns risken att någon påvvergäjmare hittar en möjlighet att med dessa modifikationer minmaxa sin rollperson ännu mer?

Frågan är alltså om det är värt besväret. Enligt min ringa åsikt är det inte det.

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

hatten

Swashbuckler
Re: SPRIT har med kropps massa att göra

Hur full man blir beror till stor del på HUR mycket sprit man har i blodet..
Ju mindre kropp man har desto mindre sprit tål man...
Kvinnor HAR Mindre kroppsmassa än vad vi män har därmed TÅL de mindre mängd sprit..

Kvinnor kan forstätta arbeta och slita när män stupar under svåra förhållande stryps mensperioden och de kan klara sig på mindre mängd mat utan att kollapsa ( Rent TÅL ) Som exempel stappla genom en öken eller annan fientligt miljö.

Och varför säger du att det är bevisat att MÄN är bättre på uthållighets tävlingar ?
Tänk på att det finns FLERA idrots proffs som män än det finns idrots kvinnor det beror bland annat på att utbudet på lukrativa löner för proffs idrots män/kvinnor ÄR bättre för de manliga de får högralöner och vinner mer respekt och beundran av det motsatta könet än vad kvinnliga idrots proffs gör..
SÅ OM utbudet av elit idrots män ÄR högre än utbudet av Elit idrotstjejer i många sporter som långdistans löpning
( DET vet jag att det är så för jag är passivt aktiv inom Luleå Långdistant Klubb, )
I Triatons tävlingar så brukar mänens resultat vara skrämmande lik kvinnornas ingen vidare stor skillnad med andra ord..
( Triaton = Lång simning, Lång Löpning, Lång cyckling )

Jag tror att OM sporterna hade ett lika gott utbud av elit proffs bland män och kvinnorna SÅ hade det betyt att inom sporter där uthålligheten är viktigare än snabbhet så skulle kvinnor ohc män ha väldigt lika resultat..

Och sen nämde du att kvinnor inte tål Tortyr lässen kvinnor HAR som jag sa högre smärtröskel än vad vi män har.
MEN många kvinnor lider MER av psykologisk form av tortyr då de genom olika former av förnedring mentalt och fysiskt ( genom tortyr av vänner och genom personlig våldtäckt där de tvingas att utföra förnedrande ting )
har haft störe effekt att knäcka kvinnor än det har på män..
Detta har även lite att göra med psykologisk betingning och en kvinna som är tränad att motstå förnedringen kan klara sig lika bra som en man.
MEN en kvinna ÄR fysiskt bättre på att klara smärta genom VANA en kvinna ÄR van vid smärta och byggd att klara smärta när de ska presa ut en fotbols stor unge genom sitt könsorgan som är mycket mycket skänslig för smärta..

<A HREF="http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm" target="_new">http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm</A>

Sodivra

Champion
...dessutom..

Så har kvinnor det redan svårare i EON att supa. +Ob1T6 i svårighet för kvinnor.

/RIKTIG Coolhet kommer från harmoni..
Och jag är cool! /images/icons/cool.gif

Sodivra

Champion
Nej..

Det var den som sagt inte.
Vill inte vara otrevlig, men det skulle vara skönt
om folk läste vad som redan skrivits i tråden..

/RIKTIG Coolhet kommer från harmoni..
Och jag är cool! /images/icons/cool.gif