Nekromanti Attack of the Green Killer Graemlins!

Troberg

Sinister eater
Re: Med risk för att låta som en rasist, men...

Eller så kan du ju fixa dina inställningar?
Sorry, jag ser hellre min källkod än 16 pixel höga ansiktsuttryck. :gremgrin:

Insignia

Swashbuckler

"Sorry, jag ser hellre min källkod än 16 pixel höga ansiktsuttryck."

Jag tror någon borde se över sina prioriteringar *nickar* :gremgrin:

Troberg

Sinister eater

Jag tror någon borde se över sina prioriteringar
Det säger du bara för att du inte har sett min källkod...

walium

Ganska töntig, faktiskt

"Det säger du bara för att du inte har sett min källkod... "

Du vet väl om att det inte är storleken på källkoden som är viktigast utan hur man använder den... :gremcool:

Gardener

Champion

Ser ingen annan lösning än att du får skriva lättläsligare kod helt enkelt. =] Eller surfa med lynx så du slipper se bilderna. Det är vilket som.

DAKRilla

Hero
Gult är fult, grönt är skönt

:gremsmile:

Detta borde* vara min första smilfink någonsin här på wrnu. Att det skulle behöva ta 1242 inlägg...

De gula var döda redan innan de försvann. De har besudlat våra inlägg länge nog med deras kadaver. Typ.

*Om det går och någon har lust får denne gärna bevisa att jag har fel om jag har fel.

Ceram

Hero
Hoppas på bättre tider...

Jag hoppas verkligen att jag vänjer mig...

Jag ser inte ett skit...
:gremooo: :gremfrown: :gremblush: :gremcrazy: :gremshocked: :gremsmirk: :gremwink: :gremtongue: är alla lika i mina ögon om jag inte stirrar en stund och fokuserar...

Förhoppningsvis så vänjer jag mig. Annars får jag väl skrika om diskriminering för att få mer skillnad eller bättre färger...

Jag vill dock inte ha tillbaka de gamla fulingarna...

/Tobbe... Som gick in på detta forum för första gången för att klaga på oskärpa trots att jag enligt klassiska taveltest har perfekt syn...

Troberg

Sinister eater

Ser ingen annan lösning än att du får skriva lättläsligare kod helt enkelt.
Det behövs inte. Jag skriver den felfri direkt... :gremgrin:

Eller surfa med lynx så du slipper se bilderna.
Jag har tyvärr aldrig fått den att funka (jag har ett par gamla maskiner som skulle gilla den bättre än 100 MB Internet Explorer (eller ens en bantad Opera)).

Det är vilket som.
Eller så får jag väl helt enkelt låta proxyn byta ut bilderna mot de hederliga gulingarna.

Troberg

Sinister eater
Re: Hoppas på bättre tider...

Jag ser inte ett skit...
är alla lika i mina ögon om jag inte stirrar en stund och fokuserar...
Precis. De borde vara lite mer blekgröna för att synas. Jag vet inte hur jag ska göra för att få en bild av hur de ser ut på mina skärmar (för att visa), kanske ska prova med kamera.

chrull

Stockholm Kartell

:gremooo: :gremmad: :gremcool: :gremsmile: :gremfrown: :gremblush: :gremcrazy: :gremlaugh: :gremshocked: :gremsmirk: :gremconfused: :gremgrin: :gremwink: :gremtongue: :zeppelinare: :tekopp: :gremelak:

öhm.

nej, det jag ville säga var att Links är mycket bättre än Lynx. om man bortser från bristen av kakor. Men om du börjar surfa med links så skulle du inte kunna skriva några inlägg, och alltså skulle forumet bli... ähm. mycket tråkigtare... kankse... *host host*

Eller så använder du en annan dator till forumet? :gremgrin:

chrull

Troberg

Sinister eater

Men om du börjar surfa med links så skulle du inte kunna skriva några inlägg, och alltså skulle forumet bli... ähm. mycket tråkigtare... kankse... *host host*
Eller så använder du en annan dator till forumet?
De datorer det gäller här var bara avsedda för intern övervakning och styrning i mitt eget nät. De jag forumar på är allihopa stora dubbelprocessormaskiner.

Foggmock

Myrmidon
Noooooooooooooooooooo! [ANT]

Jag kräver alternativ! Ett par av de gula var ju oumbärliga emedan de gröna är OTYDLIGA.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Noooooooooooooooooooo! [ANT]

"Jag kräver alternativ! Ett par av de gula var ju oumbärliga emedan de gröna är OTYDLIGA."

Inte bra att kräva när Gardener bestämt sig, och portat alla gula från forumet för tid och ervinnerlighet...

Hoppas inte Didi & Björn, Jämställdhetsombudsmannen eller någon annan högt uppsatt person ser den här diskussionen nu med alla gulingar och gröningar... *grinar*

Foggmock

Myrmidon
Re: Gilla läget. [NT]

Jag ska hitta de gula och lägga dem på mitt webbutrymme och använda dem med bildtaggen! Ingen kan hindra mig!

Balderk

Swashbuckler
:gremgrin:

:gremsmirk:

:gremsmile:

:gremelak:

:gremfrown:

Ja... det här funkar ju fett. Dessutom är de väldigt rollspeliga och nördiga, vilket går helt i stil med forumet. Tack så mycket. Nördigt är bra! :gremwink:

/Balderk

seinet

Swashbuckler
Re: Gilla läget. [NT]

Eller ännu bättre, fixa egna Beholder-greamlins och använd dem :gremgrin:

/Seinet Wintermute

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Nee-ej (inte alls bra)

Nej, det är faktiskt inte alls bra. Den mörka gröna färgen gör att de svarta strecken (munnarna) blir svåra att se. Munnarna och ansiktsuttrycken är alldeles för små och för otydliga.

Ska du ha med dessa så inkludera även de gamla smileys:arna, där det faktiskt går att se hur de ser ut.

/Naug, besviken

Helmgast
Re: Noooooooooooooooooooo! [ANT]

Den gamla ;-) var ju en del av min uppväxt... Jag vill ha tillbaka. De rörliga smileysarna var värre men de gröna är inte bra IMHO. Allt har redan sagts om dem, men mest nostalgiska skäl.

// avatarex, ung nostalgiker