Bra lista men...
...det där är bara indicier.
Tom Herr Nils ändrar sina röster- nu vill han tex lyncha mig.
Ja, jag har skrivit många virriga inlägg- dels beroende på att jag inte riktigt har hängt med i svängarna. Dels beroende på att det är rätt svårt att komma ihåg allt. Dessutom har den här omgången innehållit många överraskningar. På tok för sent insåg jag att Jokersmittade inte gick över till jokerns lag tex. Jag ska förklara:
Rising said:
Jokerns lag vinner om Jokern själv lever, samt om alla övriga levande spelare antingen är smittade med skrattgasen (oavsett om de börjat fnittra eller ej) eller om de tillhör Jokerns lag.
Det där sista tolkade jag som att Jokern fick fler och fler på sitt lag- varpå rösten på Andersson/Herr nils känns självklar.
Sedan vill jag påminna alla om min meningslösa jakt på Nightowl förra spelet. med hjälp av indicier kan man komma långt. Långt bort från Batman tex...
Ett exempel (på att man inte ska lita på indicier hur långt som helst):
Magoo är Batman!
Hon...
-har en förmåga men har inte blivit siad! Hellzons paket pekade dessutom på att hon var hjälte.
-
Det här inlägget är ett typiskt "jag är varulven, kan ni andra tala om hur det ligger till så att jag slipper tänka själv?!
-i
det här inlägget är Magoo misstänksam mot mig, men byter sedan till Herr Nils! Ursäkta, var är logiken?
- "jag vill inte
avslöja att jag är Batman men..."
det är jag som är Batman ändå!
---
Ok, i mina ögon är Magoo helt ren- hon är väktaren och ja utgår från att hon är ren! Ser ni hur lätt det är att komma in på fel spår om man letar tillräckligt noga?
/Basse, dumt att lyncha en som har skarpsinne...