Biobunker VII Karl-Bertilgate är fortfarande aktuell men det kom någon slags förklaring på den ändå. Han resonerar ju, beskyller mig för lågflygning vilket kanske är sant i början av R2 men jag tycker jag skrivit min beskärda del inlägg i R1.
Empiricus Får jag inte grepp om men gul-grön baserat på att han kommer med analyser och grejer.
Fjodorsenuba Jag lutar åt att det är grönande att sticka ut hakan och ta Ionian istället för Dorian. Betänk att Mörker-Fjodor skulle ha en medspelare som coachar honom. Lågflyger kanske lite men totalt sett ljusgrön.
Genesis Vad betyder det att Genesis är villig att bli efter? Betänk att han får 300 cash på två rundor, han kan inte vänta hur länge som helst men har råd att techa lite i R1 för att sedan expa OCH techa i R2, och sedan vara på banan i R3. Det behöver inte vara så att han har en mumsig Mörker-meny att handla från men det kan vara så.
Hellzon Gröööön.
Impetigo Får jag mysiga vibbar av. Han är med och vill spela varulvsspel iaf.
Martin3 Har försökt lägga planer, grönande.
RasmusL Paktpushare. Men betänk att pakten är rätt najs för Mörkret att gömma sig i om de inte har jättekonstiga pengabehov. När vi köper siande köper de Millers eller vad de nu kan tänkas ha på sin Mörkermeny.
Sidd Paktpushare nr 2, men beter sig som sagt inte som han brukar som ulv.
Xyas Väldans pigg på att jaga ulvar nu i R2. Det är ju grönande på nåt vis.
Utröstad:
Vimes (Megakorp)
Empiricus Får jag inte grepp om men gul-grön baserat på att han kommer med analyser och grejer.
Fjodorsenuba Jag lutar åt att det är grönande att sticka ut hakan och ta Ionian istället för Dorian. Betänk att Mörker-Fjodor skulle ha en medspelare som coachar honom. Lågflyger kanske lite men totalt sett ljusgrön.
Genesis Vad betyder det att Genesis är villig att bli efter? Betänk att han får 300 cash på två rundor, han kan inte vänta hur länge som helst men har råd att techa lite i R1 för att sedan expa OCH techa i R2, och sedan vara på banan i R3. Det behöver inte vara så att han har en mumsig Mörker-meny att handla från men det kan vara så.
Hellzon Gröööön.
Impetigo Får jag mysiga vibbar av. Han är med och vill spela varulvsspel iaf.
Martin3 Har försökt lägga planer, grönande.
RasmusL Paktpushare. Men betänk att pakten är rätt najs för Mörkret att gömma sig i om de inte har jättekonstiga pengabehov. När vi köper siande köper de Millers eller vad de nu kan tänkas ha på sin Mörkermeny.
Sidd Paktpushare nr 2, men beter sig som sagt inte som han brukar som ulv.
Xyas Väldans pigg på att jaga ulvar nu i R2. Det är ju grönande på nåt vis.
Utröstad: