lokomotiv_UBBT
Hero
Hmm vet inte det... i dagens media samhälle så känns det som om allt några bland sossarna gör blåses upp i enorma propotioner... men sedan när fp gör något så ska det försvaras...
men men
men men
Jag gillar som det funkar på vissa ställen, där alla som kandiderar kan kräva samma tid i media. Om tex en kanal sänder en debatt så kan de inte neka några kandidater att vara med. Om inte annat så gynnar det småpartierna som media ignorerar idag.Nej jag är igentligen emot lagar mot allting, men ibland undrar jag om inte våra lagstiftare borde stifta lagar och regler om hur en valkampanj ska gå till... dvs satta regler och satta media som alla får lika stor del av... inga möjligheter till smutskastning...
Japp. Den effekten skall också tas med i beräkningen, även om den också innebär en förändring i politikens innehåll dessutom. Det blev skillnad från innan hon tillträdde till när hon hade tillträtt. Och från när hon var partiordförande till efter att Ulla Hoffman tagit över temporärt.Sen ska jag säga en sak angående vänstern... det kan mycket väl vara som du säger... jag vet ärligt talat inte... Men en andel att dom tappade röster var väl även när de förlorade gudrun! Även om jag inte håller med om mycket av vad hon gör och gjorde så lockade hon helt klart endel kvinnliga väljare...
Nope, du tyckte ju att det var så viktigt att man kunde backa upp det man säger, så länka du.öh? Behöver jag verkligen länka till samtliga partiersvalmanifest på nätet? eller tror du mig när jag säger att dom med största sannolikhet finns där! Även utan att jag ens kollat?