Jag kommer inte kunna delta särskilt bra imorgon heller då min fru fått ändrade jobbplaner och jag måste justera min arbetsvecka och barnhantering.
Mest irriterad över att jag inte avbokade det hela i tid nu i efterhand men det är inte alltid lätt att vara i framkant när det gäller det privata planet. Speciellt när planerna ändrats efter spelstart som man glömt. Och ja
@Hägerstrand det är korrekt att jag tyckte att det inte var bra med att rösta ut dig och noterade att spelstart var lördagen. Men jag glömde likförbannat av detta
@Sidd ja jag håller med dig om att det är bättre att jag röstar på nån annan än mig själv. Precis som
@Vimes sa så spelar det faktiskt ingen roll att jag kommer in och blir grönad i längden.
Jag tror det bästa för byn är nu att hitta alla ulvar som gömmer sig i kaossvansarna.
Alla som röstar på mig är kardinalens män!
(obskyr referens till någon framtida danslåt i Sverige på 2000-talet)
Nej jag vill bli utröstad grön så ni vet vilka som tagit ställning mot och för mitt utröstande. Tror det är rätt sätt för mig att bidra i sista minuten. Jag skall inte räddas!
Jag har inte läst igenom tråden bra nog för att ha en uppfattning på vem som skall röstas ut så jag lägger över det på Gud och det heliga blå.
Röst:
@Feuflux