Varulv Paris part deux - Runda 1

fjodorsenuba

Krigarpoet
Jag kommer inte kunna delta särskilt bra imorgon heller då min fru fått ändrade jobbplaner och jag måste justera min arbetsvecka och barnhantering.

Mest irriterad över att jag inte avbokade det hela i tid nu i efterhand men det är inte alltid lätt att vara i framkant när det gäller det privata planet. Speciellt när planerna ändrats efter spelstart som man glömt. Och ja @Hägerstrand det är korrekt att jag tyckte att det inte var bra med att rösta ut dig och noterade att spelstart var lördagen. Men jag glömde likförbannat av detta :(

@Sidd ja jag håller med dig om att det är bättre att jag röstar på nån annan än mig själv. Precis som @Vimes sa så spelar det faktiskt ingen roll att jag kommer in och blir grönad i längden.

Jag tror det bästa för byn är nu att hitta alla ulvar som gömmer sig i kaossvansarna.

Alla som röstar på mig är kardinalens män! ;) (obskyr referens till någon framtida danslåt i Sverige på 2000-talet)

Nej jag vill bli utröstad grön så ni vet vilka som tagit ställning mot och för mitt utröstande. Tror det är rätt sätt för mig att bidra i sista minuten. Jag skall inte räddas!

Jag har inte läst igenom tråden bra nog för att ha en uppfattning på vem som skall röstas ut så jag lägger över det på Gud och det heliga blå.

Röst: @Feuflux

Brynolf

Orange
@Big Mama tycker du fortfarande att Basse är scummigast? Och om du nu tycker det, har din anledning till det skiftat någonting eller är det fortfarande för fejk-martyr-grejen?

Basenanji

Postd20modernist
@Sömniga Isaac

kan du inte bara outa vad det är du försöker uppnå med ditt aktiva härolds-spel? Varför är det då viktigt att flytta den?

fjodorsenuba

Krigarpoet
Inser nu också att jag missat att läsa klar den mäktiges guds meddelande och har en specialförmåga att väkta. Och nej detta är inte för att rädda mig själv.
Då jag troligtvis blir utröstad och om jag inte blir det så kommer jag lågflyga imorgon så byn får ä ingen nytta av det :( är så sjukt besviken på mig själv.

Basenanji

Postd20modernist
Inser nu också att jag missat att läsa klar den mäktiges guds meddelande och har en specialförmåga att väkta. Och nej detta är inte för att rädda mig själv.
Då jag troligtvis blir utröstad och om jag inte blir det så kommer jag lågflyga imorgon så byn får ä ingen nytta av det :( är så sjukt besviken på mig själv.
Wow! Det var nya nyheter!! Kan fu förklsra hur din väktarförmåga fungerar?

Vimes

Kungsblå
Nu jävlar är det KAOS!

Sysp

NNO
Oj oj oj, vad rörigt 😳 Tycker inte det är två toppkandidater som drevas direkt nu men vad gör man.

Nu ser jag precis att Fjodor outar väktare också, kan vi få ett motclaim på den?

Jag tror inte det kommer hända och vi får mer färg på folk om vi gör så här:

Röst: @Sömniga Isaac

Det är ett flortunt case tycker jag fortfarande, men jag ser inte att Fjodor är röd här.