Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Tycker den ser mer ut som en hund eller en katt, jag =)
Människoalien med hundvalpsögon i 4:an däremot. DEN behöver fördömas =)
Människoalien med hundvalpsögon i 4:an däremot. DEN behöver fördömas =)
Yum! Alien-mjölk, för en god och syrlig smak.God45 said:Det är en alien. Ko. Alienko. ALIENKO.
Jag har ju en ambition att dela de filmer jag ser med någon annan. Vad tänker du om Cabin in the Woods? Den har ju en fin poster iaf:Max Raven said:Är med denna vecka med. Skulle för övrigt ge Prometheus en svaaag 3:a och Aliens en 3:a, så de hamnar på samma siffra för min del. Mer minnesvärda citat och inga rena "men vaf-"-ögonblick på samma nivå eller frekvens som i Prometheus dock...
er, hamnar lite off-track. Veckans film bör vara Cabin in the Woods.
Men se den då, så kan du humma instämmande till min recension!Anarchclown said:Jag har inte sett Alien 3. Men så får man väl inte säga i det här jävla landet!
Återkommer när jag sett den.Arvidos MC said:Jag har ju en ambition att dela de filmer jag ser med någon annan. Vad tänker du om Cabin in the Woods?
Jag undrar vad du tänker när du valt den. Men fuck it, jag får väl fatta ett beslut om vad jag ska se, helt enkelt.Max Raven said:Återkommer när jag sett den.Arvidos MC said:Jag har ju en ambition att dela de filmer jag ser med någon annan. Vad tänker du om Cabin in the Woods?
Är inte detta bara med i en halv-restaurerad scen i den förlängda versionen (som inte är en Director's cut). Tror inte den scenen räknas isf.God45 said:Den behöver fördömas.Rymdhamster said:På vilket sätt behöver den försvaras nu igen?
Det är en alien. Ko. Alienko. ALIENKO.
De tog ett av de mest hotfulla filmmonsterna någonsin och blandade det med en ko.
Alien-ko.
Fram tills några månader sedan hade jag inte sett en enda Alien-film. Nu har jag sett Alien. Den sög.Anarchclown said:Jag har inte sett Alien 3. Men så får man väl inte säga i det här jävla landet!
Åh. Jag har hört att den ska vara riktigt bra bara.Arvidos MC said:Jag undrar vad du tänker när du valt den. Men fuck it, jag får väl fatta ett beslut om vad jag ska se, helt enkelt.Max Raven said:Återkommer när jag sett den.Arvidos MC said:Jag har ju en ambition att dela de filmer jag ser med någon annan. Vad tänker du om Cabin in the Woods?
Nja, de nämner att de ända djuren i området är kor i orginalet oxh ingen av människorna fattas. Vet inte vilken version av filmen de lade till scenen med kon i.Jarl said:Är inte detta bara med i en halv-restaurerad scen i den förlängda versionen (som inte är en Director's cut). Tror inte den scenen räknas isf.God45 said:Den behöver fördömas.Rymdhamster said:På vilket sätt behöver den försvaras nu igen?
Det är en alien. Ko. Alienko. ALIENKO.
De tog ett av de mest hotfulla filmmonsterna någonsin och blandade det med en ko.
Alien-ko.
(Ska tilläggas dock att jag inte räknar med Director's cut av Aliens heller).
Hittade ett förklarande citat:Max Raven said:Jag hade för mig att det var en hund..?
//Minnet som lägger av? Parallellt universum?
Det är något form av nötkreatur i "Crew's cut", i originalet är det en hund.Jarl said:Är inte detta bara med i en halv-restaurerad scen i den förlängda versionen (som inte är en Director's cut). Tror inte den scenen räknas isf.
Jag vill påpeka att det är mer eller mindre lika dumt med en hund..... Men alien-ko låter roligareVimes said:Det är något form av nötkreatur i "Crew's cut", i originalet är det en hund.Jarl said:Är inte detta bara med i en halv-restaurerad scen i den förlängda versionen (som inte är en Director's cut). Tror inte den scenen räknas isf.
Edit: What God45 said alltså.
Någon har redan gjort det.Vimes said:Bara därför ska jag se om Alien 3 och berätta för alla varför det är den bästa filmen i trilogin.Anarchclown said:Jag skulle också ger Aliens lägre betyg än Prometheus.
Win!Krille said:Någon har redan gjort det.Vimes said:Bara därför ska jag se om Alien 3 och berätta för alla varför det är den bästa filmen i trilogin.Anarchclown said:Jag skulle också ger Aliens lägre betyg än Prometheus.