Re: Amen, broder!
jag menar alltså på största allvar, oavsett om Rising menade allvar eller ej
Jag
älskar att du (ni?) inte verkar säkra på om jag menar allvar eller inte. Men jo, jag är helt allvarlig, och jag tror att jag har samma inställning till porrandet som du.
Jag vill se sex som utmanar föreställningar och bryter gränser.
Men jag talar inte bara om våldsporr. En av de sexigaste saker jag läst på forumet var när du (krank) berättade om den där tjejen som ville att du skulle gestalta er gemensamma lärare i sängen, och om hur konstigt det kändes för dig att sedan gå på föreläsningar hos den här läraren.
Det är sex för mig. De där upplevelserna som fuckar upp hela (eller delar av) ens världsbild.
Chuck Palahniuk's Guts börjar med en kille som legat och runkat med en inoljad morot uppstoppad i arslet; en morot som hans moder sedan hittat. De talade aldrig om den där moroten eller sonens sexuella preferenser, men, som författaren berättar; vid varje julafton och varje thanksgiving, så svävar den där inoljade, bajsiga moroten över dem alla. Något de båda känner till, men som de gjort en tyst överrenskommelse om att aldrig nämna.
Det är vad sex handlar om.
När jag läser skit om att sexskildringar skall skildras subtilt och lågmält så vill jag bara skrika: "Nej! Var inte rädd för att vara vulgär, för sex kan
vara just vulgärt." Sex kan vara lågt, obscent, skamlöst, vidrigt, exponerande... - och ändå vara helt underbart. Jag skulle till och med vilja säga, att om du inte knullar på ett vulgärt sätt - då gör du det inte särskilt bra. Vad du skall vara rädd för, det är snarare att vara
osexig: Att vara lam och förutsägbar. För bra sex kan aldrig, aldrig vara
osexigt.
Det är helt okej att känna skuldkänslor inför att kalla sin flickvän för "hora" och "fitta" medan man knullar henne. Men berätta då om just detta: Om hur du (=spelledarpersonen. De tu är ett, för om din spelledarperson inte är en del av
dig så kan du aldrig skildra denne trovärdigt) kallar henne för "pappas lilla smutsiga, knulldresserade hynda" och inte riktigt vet om du skall be henne om förlåtelse eller om du skall börja bita i hennes bröstvårtor medan du knullar henne allt hårdare.
Det är just dessa känslor som sex handlar om.
Och det är
det jag vill läsa om.
---
Forumiter jag skulle vilja sexchatta med, eller läsa sexnoveller av:
Nightowl (killen är helt enkelt sexig, och vi verkar ha ganska lik smak när det gäller porr. Jag tror jag skulle kunna bögporra upp honom i brygga).
Vulf (han är visserligen sentimental (vilket jag tycker är extremt osexigt), men vem vet)
Krank (yeah, du är med på listan. Don't let it get to your head)
Vavva (Hon osar helt enkelt av sex, och jag måste ju ta upp några tjejer på listan för att inte få min sexualitet ifrågasatt)
Marco (Killen är såld på Dita von Teese. Och hur mycket coolare sexpreferenser kan man egentligen ha?)
Resten: Ni är inte tillräckligt porriga. Tag omedelbart och porra till er mer.