Mormor Ganja
Efter att ha gått och satt sig i personalrummet, och för första gången på länge känt sig i relativ säkerhet så tar det inte lång stund innan mormor somnar. Sen väcks hon av några höga ljud, låter nästan som skott, fan jag hatar vapen, men vad skulle det annars vara. Folk skriker och gapar, men vart är jag? Sakta men säkert så börjar minnena komma tillbaka, det var något med zombies, med människor som slogs mot varandra, och om ett par flickor som försökte vara hårda fast den ena blivit galen och den andra bara ville gråta. Just ja, det var här jag var, i något slags personalrum, på sjukhuset, fan jag hatar sjukhus också, dom ska bara förstöra för människorna. Och nu, nu har folk börjat slåss igen? Undrar om det finns något jag kan göra för att hjälpa till, reser på sig och börja gå mot oväsendet. Förstår inte riktigt vad hon ska göra med kaoset, men ser sen en bunden man, och minns att mannen dom kallade för Bengt eller vad det var höll på och förhörde honom eller nåt. Han kanske har något viktigt att säga? Utan att direkt bry mig om dom andra, det är ändå för mycket kaos så går jag fram till honom och sätter mig ner bredvid den bundna mannen. Harklar mig och säger sen med lugn stämma "Jag heter Felicia, vem är du?"