Nekromanti STAR WARulvsSpel - Episod II

Craygh

Swordsman
Re: RÖSTNINGSLÄGET OCH PDF

Björn den gode said:
Det där är ingen kommentar, det där är ett referat. Det är just det jag menar, du skriver upp flera gånger att han är på Bearnie men gör ingen analys av det.
Haha :D, okej då!

*harklar sig*

Som vi ser av min tidigare analys så ger sig Zebulon vid upprepade tillfällen på sin medspelare, Bearnie. Han menar på att Bearnie är skum, och röstar på honom vid flertalet tillfällen (Se min analys för att identifiera sagda ställen). Att rösta på Bearnie är inte så jätteskumt i sig, då det är mer eller mindre praxis att ställa honom på glödhet bädd i dessa spel. Vad jag däremot vill göra er alla uppmärksamma på är att Zebulon aldrig någonsin motiverar varken sina misstankar eller sina röster. Detta, kära kamrater, är i bästa fall en mycket lat rebells spelande, och i värsta fall en smått klantig imperialists spelande.

Jag vill avsluta med att uppmana till mer kritiskt ställningstalande till Zebulon och hans anhängares uttalanden och att tacka för mig.

Med vänliga hälsningar Elias, Analytikern.

Bunny

Crazy like a fool
Re: Om inte Bearnie, så vem... ?

Vimes said:
(Ur bakfylledimmorna:)

Röst: Poseur
Vimes, vad tänker du göra nu, när du röstar på en deltagare som kommer bli ersatt nästa runda?

Jag sitter i samma båt, och jag känner mig vilsen. Motiven bakom rösten på Poseur är ju inget värda längre.

Bunny

Crazy like a fool

Basenanji said:
Och att jag tror att det just nu finns Imperialister som jobbar hårt för att sprida desinformation nånstans. Just nu jobbar de rätt bra, tyvärr.
Vad kännetecknar desinformation? Falska uppgifter angående ras eller färg? Bogusdrev?

Risken finns att de inte gör så mycket alls, och att det mesta görs av rebellernas paranoia.

Och faktum är att vi inte vet, eftersom vi inte fått fatt i någon än. Jag tycker vi ska hålla oss till vad vi kan göra. Spökhistorier om vad imperialisterna sysselsätter sig med tror jag bara leder till ännu mer skrämsel-hicka.

Vad tycker du vi ska göra med drevet mot Poseur? Köra på, trots Feuflux kommentar?

Bunny

Crazy like a fool
Banarok?

Jag såg Banarok inloggad. Han skrev till och med i vrållådan. Men här syns han inte till?

Han har just nu en röst emot sig, och så här ser Vicotniks motivation ut:

Vicotnik said:
Röst: Banarok
Då han inte har bidragit med särskillt mycket totalt 5 poster sen spelet började. Har tydligen en förmåga som är kopplade till färgerna, som enligt Banarok är luddig och halvskum. Vill även veta vad vi har för rang, dvs siffra efter våran färg. Är även sen ute med sin färg. Tycker det är idioti att rösta ut BDG det är onödigt att rösta på honom för att är han god så tar de onda honom och åker han inte ut så kommer han sias utav flera personer som verierar vad han tillhör.
Visst det är en god tanke att verifera så, men frågan är om det är värt den risken, för att få det verifierat måste man gå ut som siare och det är det samma som att skriva på sin dödsdom, inget man gör bland de första runderna. Sen har vi alltid möjligheten att vi har naiva siare eller klassikern att en av varulvarna pingar som bybo, så att inte rösta på en spelare bara för han är 'bra' är dumt. Sen så skulle jag vilja veta varför du tror det skulle vara bra om vi gick ut med våra siffror.
Detta skrevs för två dagar sedan. Jag skulle vilja höra en uppföljning av Vicotnik. Vad anser han nu?

Jag skulle höra några av er övrigas åsikt om Banarok.

Efter Poseur så är det Banarok som varit minst aktiv i spelet. Är det dags att pressa honom till handling?

Jag är lite för trött för att dra slutsatser, men ni kan väl elaborera lite, så återkommer jag imorgon.

Basenanji

Postd20modernist
Vad bråttom du verkar ha...

Jag tycker att vi ska rösta på någon annan än Poseur.

Och om vi röstar ut dig Bearnie, så beror det på att vi behövde ta reda på om du talar sanning eller ej. Att du får ta täten och parera laserskotten med din modiga bringa, gör inget.

För då kommer vi i efterhand att kunna analysera allt det som du har sagt och det kommer ge oss jättebra material inför runda tre.

Eller? Jaha...så dum jag är... :gremblush: du ville att vi skulle rösta på någon annan än dig?! Jaha, vem föreslår du då? Zebulon kanske? Eller varför inte någon inaktiv spelare som HJK, Linde...nehe, inte Lindenius. Anders Åstrand kanske? Han har ju legat lågt den här rundan. Ska vi ta honom?

:gremwink:

(Kolla in min nästa post om du vill ha ett riktigt hett förslag)

Basenanji

Postd20modernist
NY RÖST: läs inlägget...

Okej evrybody, här kommer mitt sista inlägg för söndagskvällen.

Jag har ju tidigare gått ut med en teori (661358) och delanalys av BDG (661376).

Jag tror följande:

-Imperialisterna spelade under förra rundan på att vara hyggligt aktiva men utan att dra till sig för mycket uppmärksamhet.

-Imperialisterna sökte efter lämpliga måltavlor; de valde i första hand inaktiva deltagare.

-Under runda två har några av de hamnat i strålkastarljuset varpå de tillfälligt blev chockade och skrev lite. Efter ett tag började de använda en sorts desinformativ taktik: BDG skyller på Craygh som försvarar Bearnie. De vill skapa röra. Alla hackar på Zebulon.

-Färgerna är inte så värst viktiga, men jag tror att det finns två Imperialister i någon grupp och att det finns en imperialist i de övriga.

-Gold innehåller två Imperialister. Jag tror att det är Bearnie och BDG. Bearnie försvarar sig bra, men just nu kan jag inte släppa Han's klargörande kommentar kring Bearnies idé om 21.28-avslöjandet. Dessutom tycker jag att det är skumt att Bearnie har försvarat sig så häftigt. Om man är bybo borde man någonstans försöka förklara varför byn förlorar så mycket på att rösta ut en. Bearnies försvar känns mer som: "Jaha – och vem är du att anklaga mig då?".

-Vimes försvarade sig bra. Återstår i den blåa gruppen: Vic, HJK, Han, Craygh. Han verkar inte vara Imp., HJK inte heller (alltför inaktiv för att vara Imp), Vic röstade skumt på Banarok, men värst just nu upplever jag Craygh.

Jag tror just nu att Craygh, Bearnie, BDG, Lindenius, och Anders Åstrand är våra Imperialister.

Anders och Lindenius har hållit en låg profil den här rundan och det tror jag beror på att de har låtit andra ta smällen (Bearnie/Craygh).

Men bara för att se reaktionerna, så går jag tillfälligtvis på lindenius linje.

Lindenius har röstat på BDG. Jag hakar på.

NY RÖST: BDG

Bearnie (3): Zeb, Purgatory, Han
BDG (2): Lindenius, Basenanji
Poseur (2): Bearnie, Vimes
Craygh (2): BDG, Eksem
Zebulon (2): Craygh, HJK
Banarok (1): Vicotnik

Fem har ej röstat: Anders Åstrand, Banarok, krank, Poseur

Craygh

Swordsman
Re: Vad bråttom du verkar ha...

Basenanji said:
(Kolla in min nästa post om du vill ha ett riktigt hett förslag)
Det är säkert jag.
Jag lovar att det är jag.
Det vore så djävla TYPISKT om det var jag.

Bunny

Crazy like a fool

Zebulon said:
Ah, deadline är imorgon?
Puh!
Haha! Nu fattar jag! Du trodde deadline var ikväll? Och att jag och Craygh gjorde en sista minuten-kupp?

Thats hilarious. Du måste verkligen känt kniven mot strupen där ett tag...

Det ställer hänganordningen i garaget i ett helt annat ljus! :gremgrin:

Nähäpp, det är visst dags att ta en liten paus igen! (aaaaHAAHAHAHAHAAAA!)

(Fan ta dig! :gremgrin: :gremgrin:)

Bunny

Crazy like a fool
Re: NY RÖST: läs inlägget...

Basenanji said:
Åkej, du har verkligen känsla för det dramatiska. För det är en riktig bomb du bjuder på.

Återkommer med kommentarer imorgon.

Björn den gode

Swashbuckler

Du visste förstås att jag sitter uppe på nätterna och därför är den som är bäst att dreva mot om man vill ha en reaktion på småtimmarna :gremsmile:

Och alltså jag kan förstå att du röstar på mig, men så länge du går ut med att "Men bara för att se reaktionerna, så..." så tänker jag inte känna mig pressad. Jag förstår inte att folk aldrig kan lära sig att om man ska pressa någon så ska man inte säga att man röstar för att få en reaktion, för liksom jaha nu reagerar jag, och sen då? Oavsett hur säker man är så röstar man väl antagligen på någon för att man misstänker den? Och då är det mycket bättre att säga det än att försöka sig på något annat.

Men eftersom det nu kommer i det här inlägget så måste jag bara gå in och kommentera lite här.

-Imperialisterna spelade under förra rundan på att vara hyggligt aktiva men utan att dra till sig för mycket uppmärksamhet.
Det kan du inte påstå att jag gjorde.

-Imperialisterna sökte efter lämpliga måltavlor; de valde i första hand inaktiva deltagare.
Det kan du inte heller påstå att jag gjorde.

-Under runda två har några av de hamnat i strålkastarljuset varpå de tillfälligt blev chockade och skrev lite. Efter ett tag började de använda en sorts desinformativ taktik: BDG skyller på Craygh som försvarar Bearnie. De vill skapa röra. Alla hackar på Zebulon.
Jag har väl knappast varit i något annat strålkastarljus än det jag själv valt under runda två? Under runda ett däremot så hade jag lite ljus på mig.

Men men nu börjar vi i vart fall närma oss något som liknar en anklagelse. Om jag har förstått dig rätt så är din teori att jag, Craygh och Bearnie alla tre är imperialister? Vackert så, och jag kan absolut se kopplingen jag skapat mellan mig och Bearnie, men alltså tror du verkligen att jag skulle försöka kasta ljuset på ytterligare en imperialist om jag nu försökte rädda Bearnie?

Vidare vill jag påpeka att om du med hackar på Zebulon menar att jag tror han är imperialist så har jag inte påstått det heller, utan tvärtom.

-Färgerna är inte så värst viktiga, men jag tror att det finns två Imperialister i någon grupp och att det finns en imperialist i de övriga.
Det här är förstås ingen anklagelse men jag måste bara få fråga, är det här någonting du har goda skäl att tro eller är det bara en gissning? Redan klockan elva första dagen i det här inlägget #660744 så tar Han upp det som ett exempel! på en förmåga man skulle kunna ha. Efter det så verkar det liksom ha blivit sanning och blev det nästan innan nån kom på att vi kanske har fler imperialister än skvadroner. (Fast det där tror jag inte riktigt heller på, säg att det nu är 5 imperialister, och det finns en tredje fraktion på säg minst 3 pers, då skulle vi knappt ha varit i majoritet första omröstningen, det är nåt som inte stämmer där och kan mycket väl vara att det bara är fyra imperialister och att det är en i varje färg men är det verkligen nån som har ett bra skäl att tro det här eller har det bara råkat bli en vedertagen sanning?)

Kanske är det så att du sitter på någon information som gör det här mer troligt (tex att du själv är imperialist och kan räkna på fingrarna :gremwink:

-Gold innehåller två imperialister...
Här har du en poäng, jag har idag nästan själv vänt bort drevet från Bearnie, jag är fortfarande nöjd med det, men det betyder förstås också att om Bearnie faktiskt är ond så ser jag jävligt suspekt ut, men det är en risk jag är beredd att ta, om inte annat så har vi verkligen fått igång spelet efter att folk började ta bort röster.

-Vimes försvarade sig bra. Återstår i den blåa gruppen: Vic, HJK, Han, Craygh. Han verkar inte vara Imp., HJK inte heller (alltför inaktiv för att vara Imp), Vic röstade skumt på Banarok, men värst just nu upplever jag Craygh.
Återigen, jag tror inte du seriöst kan mena att jag, Craygh och Bearnie är imperialister allihop, men om du vill pröva den teorin så är jag mer än gärna på att rösta ut Craygh, av de skäl jag tidigare angett :gremsmile:

Sen tänker jag göra en sån där sak som jag förstått var en varulvstell, att svärta ner min anklagare.

Du har nu på dina 48 inlägg hunnit med att misstänka och/eller rösta på:

Craygh, Zebulon, Vimes, Lindenius, Han, HJK, Bearnie, Anders Åstrand, Björn den gode, Vicotnik

Du har verkligen varit all over the place så att säga. Vad jag dock tycker är mest intressant här är att du har "råkat" missa:
Banarok, Eksem, krank, Poseur, Purgatory

bortsett Poseur som ju inte blivit anklagad för att han är på väg att bli ersatt, så är det ju väldigt spännande att det är exakt fyra personer på den listan. Dessutom är det knappast några som borde stå över alla misstankar, jag menar ok Eksem har jag fått någon slags respekt för, men hur i hela friden kan du tycka att Banarok, krank och Purgatory verkar gröna? Nä här tycker jag det är nåt du glömmer, eller låtsas glömma.

Hur som helst, om det här med att rösta ut mig är seriöst så återkom gärna med några riktiga anklagelser imorrn också, om du behöver några tips så tycker jag du kan börja med:

"Ok, om jag nu har varit över hela kartan va fan har du hållit på med, är det verkligen bara Craygh du misstänker, du verkar ju fanatisk."

"Vad var hela den här grejen med att rädda Bearnie???"

Det där om att jag kunde spela bättre behöver du inte ta upp igen det har jag redan svarat på, jag spelar så bra jag kan. Men kanske kan du försöka få upp något kring att jag och Han är kompanjoner ändå, med tanke på hur vi har spelat under dag 2, där tror jag du har ett spår.

Tills vidare, om du nu också tycker att Craygh verkar misstänkt, ska vi inte försöka göra gemensam sak och hänga honom? Om han hängs och det visar sig att han är rebell så lovar jag att skämmas (jag lovar fan inte att ni kan få hänga mig dagen därpå för liksom om jag nu hade fel så verkar det ju bara ännu sämre att ta en rebell till) men jag lovar att skämmas oavsett om jag är levande eller död då och jag tror verkligen att vi har en bra röst där.

Vimes

Sillkung

Okej. Jag kommer ta bort min röst från Poseur tror jag. Det är lite meningslöst att pressa någon som ändå inte kommer vara med.

Alltså Basenanji, jag kan för mitt liv inte riktigt köpa att både Craygh och BDG är imperialister. BDG har gått hårt åt Craygh redan tidigt. Det handlar inte bara om att plantera lite röster på imperilister för att kunna cleara sig själv senare i spelet. BDG har försökt dra igång ett riktigt drev mot Craygh. Det skulle kunna vara så att de har bestämt sig för att det skulle kunna vara värt att offra en av de sina, och få in BDG som högprofilspelare bland oss. Men fan, det kräver en massa ballar liksom.

Nej, jag tror inte att Craygh och BDG båda kan vara imperialister.

Och, ett litet tankehopp blir det här kanske: jag tror inte att både Craygh och Bearnie är imperialister heller. Är Bearnie imperialist vore det skitdumt av Craygh att så ståndaktigt ta avstånd från drevet. Men däremot, är Bearnie rebell vore det jäkligt smart av Craygh. Jag har skitsvårt att köpa att Bearnie och Craygh skulle uppträda så gemensamt som de gjort här (Bearnie försvarar Craygh mot BDG, båda ger sig på Zebulon, Craygh har aktivit tagit avstånd från Bearnie-drevet) om de är imperialister.

Alltså: är Craygh imp så tror jag inte att BDG eller Bearnie är det. Bearnie och BDG kan dock båda vara det. Är det så funkar inte riktigt färganalysen.

Det slår mig också att det kan vara så att ingen av dessa är imperialister. Liksom, allt det ovanstående grundas på att någon är det.

Just nu vet jag inte vart jag ska lägga min röst. Jag funderar över Zebulon också, han kan ha spelat ett jäkligt högt spel som imperialist ljugit om sin förmåga sin karaktär, och arbetat hårt för att få fram information som kanske har hjälpt hans sida.

Nå en till sak Basenanji: du förutsätter i din analys att imperialisterna har använt samma taktik (här: beteende) allihopa. Det vetefan om jag tror är rimligt.

Fan, jag vet inte. Kanske har de riktiga imperialisterna dragit oss i benet och vi sitter med helt fel folk på tapeten. Crayghs analys av Zebulon är fan inte bra även om den innehåller vissa relevanta påpekanden. Men liksom, det är svårt att särskilja var lite klantigt och ogenomtänkt spelande slutar och var varulveriet börjar. Jag måste sova på saken.

Vimes

Sillkung

Alltså vadfan. Det ser ut som om jag röstade på BDG i förra inlägget. Det gjorde jag inte. Helt idiotiskt användande av quote-taggen.

Det slog mig just att jag inte kommer ha någon möjlighet att vara här alls imorrn. Så jag lägger min röst nu:

Röst: Craygh

Är han imp anser jag att det garanterat grönar BDG, och sannolikt även grönar Bearnie (vilket vore bra).

Nu ska jag sova.

Eksem

Champion

"Vad har du att säga om detta? "

Att du är skum, så skum.

---

"Poäng, faktiskt, men jag tror inte vi tjänar på att massouta all information så att den kan verifieras. Jag tror att imperialisterna har bra mycket mer nytta av den på mycket kortare tid än vi kan verifiera allt."

Fortsatt skeptisk till det här påståendet. Hur har Imperialisterna mer nytta av Färg och Ras än vad vi har?

"Hur är det kaxigt?"

För att det ser ut som att du vet exakt hur Imperialisterna tänkte, med en insiktsförmåga som kontrasterar rätt mycket mot resten du skrivit.

---

Och sen blir det inte mindre lurigt att du kommer med sådant här:

"Jag vill avsluta med att uppmana till mer kritiskt ställningstalande till Zebulon och hans anhängares uttalanden och att tacka för mig."

Vilka är Zebulons "anhängare"?

---

F.ö. undrar jag vad Bearnie håller på med. Vad i hela friden skall det här betyda?

"Spökhistorier om vad imperialisterna sysselsätter sig med tror jag bara leder till ännu mer skrämsel-hicka."

Craygh

Swordsman

Verkar som om jag blir hängd den här omgången. Ska se om jag kan hinna analysera BDG och Eksem innan dess.

Bunny

Crazy like a fool

Eksem said:
F.ö. undrar jag vad Bearnie håller på med. Vad i hela friden skall det här betyda?

"Spökhistorier om vad imperialisterna sysselsätter sig med tror jag bara leder till ännu mer skrämsel-hicka."
Det här blir en snabbis!

Vad jag menar är, om än lite slarvigt formulerat, att vi omöjligt kan veta hur imperialisterna har tänkt under första rundan. Att spinna vidare, och sedan bygga teorier på det, är att skapa sig luftslott.

Tyvärr är det vad som skett när Basenanji skriver att Imperialisternas taktik har varit att gå efter inaktiva (sedan röstar han på Björn, som inte, mig veterligen, gått efter inaktiva...). Hur okritiskt slår han fast det, egentligen? Han börjar helt enkelt i helt fel ände. Jag tycker själv att det låter som en dum imperietaktik, och jag kan inte utgå från att imperialisterna är dumma.

Mer om detta i eftermiddag. Följdfrågor?

Lindenius

Swashbuckler

Basenanji said:
Bearnie (3): Zeb, Purgatory, Han
BDG (2): Lindenius, Basenanji
Poseur (2): Bearnie, Vimes
Craygh (2): BDG, Eksem
Zebulon (2): Craygh, HJK
Banarok (1): Vicotnik
Och efter vi plockat BDG vill jag ta Banarok och Eksem. Banarok för den lilla fadäsen han gjorde i början av rundan. Den i kombination med att han ligger lågt som en speeder med dålig motivator.

Eksem, where to begin? Jag återkommer under dagen med samlade tankar kring honom. Nu… jobba.

Rickard

Urverk speldesign

Här är mina kommentarer av de jag tycker är mest skumma i blå skvadron:

VICOTNIK:
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Utöver det som citerats nedan har det funnits rejäla genomgångar av de olika deltagarna.

För att sätta fart på det hela med engång och hålla sig till en beprövad teknik så lägger jag min röst på på Anders Åstrand då han är först i bokstavsordning.
--- Verkar aktiv, en säker metod, men gömmer han sig bakom den?

Något som kan vara värt att tänka på, jag kommer dock inte ställa in så att jag är osynlig.
--- I princip uppmanar andra till att inte göra det.

Försök att hjälpa till att updatera listan.
--- Ännu ett sätt att verka göra något utan att egentligen bidra. Svar: "Men ja, att summera rösterna är ett lätt sätt att göra sig hjälpsam, och om det nu gör mig misstänkt så är det en risk jag tänker ta."

"...då var det bara varulvarna, siaren och väktaren som skickade pm, så alla som skickade pm hade power roller. Fast då tror jag inte att vi tänkte på att man kan ha andra anledningar till att skicka pm."
--- Försöker lättvindligt sopa motargumenten under mattan?

Tänker inte vara sämre själv så jag följer också Han's idé:
--- Hängde på mig utan någon vettig anledning.

"Färg är nog det som är minst känsligt skulle jag tro, men man bör nog i så fall utelämna vilken siffra man har."
--- ett bra argument.

"till så jag skulle misstänka att imperialisterna har fått veta om något eller några namn är lediga."
--- Hjälper till med information om förra spelomgången.

Jag till hör Blå (Färg: Blue) skvadron.
--- Hjälper till (alternativt: hakar på).

"Så Bearnie i min bok får du se dig själv som gul/grön, tror att sanolikheten att du är imperialist är liten."

"Björn den gode du är tyvärr gul med mycket röd ton i min bok på grund av att du valt att dra dig undan efter bråket. /.../ Han du är tyvärr gul med mycket röd ton i min bok på grund av att du valt att dra dig undan efter bråket."

"Enligt mig så bidrar inte Craygh med något konstruktivt och får helt enkelt finna sig i att han är gul listad, hade han inte gått ut med sin färg hade han även haft nyanser av rött, men just nu är du gul i min bok. Vidare så tror han även att rang och namn har någon koppling till förmågorna och allt är slumpat och att det inte har någon koppling till varandra."
---NOT: Craygh sade tidigt: "Vidare tror jag inte att varken namn eller rang har koppling till förmågor."

"Röst: Banarok. Detta på grund av att han är inaktiv och inte har bidragit med särskillt mycket."

"Jag tror detta är en god idé att man rundan innan man ska avslöjas går ut med sitt Kodnamn."

"Personligen så ser jag Vandraren som det näst bästa altenativ till att rösta ut Bearnie,"
--- Men röstade på ... Banarok. Bearnie var ju också gul/grön."

"Jag är på att gå ut med min ras. Om vi nu ska utgå ifrån att ras har samma funktion som infödd och utböling hade i förra spelet så kommer vi nog tjäna på att gå ut med det rätt så snart"
--- Notera att han vill gå ut med kodnamn också. DTP?

"1. Banarok 2. Björn den gode 3. Bearnie 4. Han 5. Basenanji"
--- Vilka som är misstänkta. Bearnie kan vara en bluff?

"Jag är Robot."

"Tror detta har nämts tidigare och att det är vanligt att säga att man har dålig koll och ens skum-radar inte ger några utslag när man är imperialist (läs: varulv). Så Jag flyttar helt enkelt min röst till krank."

"1. Banarok 2. Björn den gode 3. Bearnie 4. krank 5. Han"

"Röst: Bananrok"

/Hon som inte blev mycket klokare av detta men tycker ändå Vicotnik känns skummare

Eksem

Champion

"Eksem, where to begin?"

Ja, det undrar faktiskt jag också?

Rickard

Urverk speldesign

Bearnie said:
Vad jag menar är, om än lite slarvigt formulerat, att vi omöjligt kan veta hur imperialisterna har tänkt under första rundan. Att spinna vidare, och sedan bygga teorier på det, är att skapa sig luftslott.
Det var ju otippat att du var negativ till någonting. :gremwink:

/Hon som egentligen inte skulle hunnit posta sina inlägg

Banarok

Veteran
Bearnie

nu har jag läst alla bearnies inlägg, och de flesta anfall mot honom verkar vara av typen "du är varulv för du inte kan bevisa motsattsen" som är ganska svårt i runda 1 där de flesta misstankarna lades mot honom.

visserligen hade han inte många åsikter förutom att han inte ville outa färg men han ändrade sig och tyckte det var en okey ide efteråt lite halvmysko men inget dödande precis.

så rent tekniskt förstår jag inte varför så många röstade mot Bearnie, läser ni bara analyserna som andra spelare skrivit eller imperialister som försöker putta ut någon, i så fall har vi väldigt dumma imperialister eftersom anfallet mot bearnie är ganska fokuserat till en liten skala individer, ifall nu bearnie inte är Imperialist tror jag en är Kultist och de andra godtrogna rebeller som bara hoppade på så att säga.

i runda 2 var han helvetiskt aktiv och har postat för mycket, inget misstänkt med det, men väldigt jobbigt att gå igenom. här både försvarar han sig och skriver vad han tycker om olika spelare något som får honom grönare i mina ögon.

hans motivering mot zeb är ganska likt vad jag tyckte i runda 1 en ganska klen motivering men godtagbar eftersom zeb faktiskt beter sig underligt dvs skriver mycket utan mycket motiveringar och tanke på hur saker kan ses från andra perspektiv. men det gjorde han förra varulvspelet också så han har mer eller mindre trillat av min radar jag kan inte analysera honom även ifall jag försökte.

Bearnie på andra sidan kan jag identifiera mig med. Rösterna mot honom verkar ligga där eftersom han beter sig defensivt och att han inte åkte ut förra rundan som jag tycker är roliga motiveringar med tanke på att de egentligen är ganska innehållslösa.

men eftersom det är måndag och folk verkar fortfarande inte speciellt sugna på att blotta sin rank så uppmanar jag er igen, jag har info men jag vill helst ha ranker innan jag går ut med den den blir bra mycket bättre då.

så för övrigt kan jag mest säga, jag kommer INTE rösta på Bearnie så länge han inte börjar bete sig mysko på något sätt.

jag vill rösta på zeb eftersom jag blir bara snurrig av honom men det är inte mycket till motivation och jag kan inte analysera honom därför så skippar jag honom och försöker hitta ett nytt mål för mina misstankar.