Recca said:
Outade grejer:
w176: Jag har som rykte att någon/några kan röstmanipulera.
Recca: Jag har i min roll inget som indikerar att det finns grupperingar inom byn. Jag har dock inte heller någonting som indikerar motsatsen.
Vimes: Har information som han tycker pekar åt att det finns grupperingar inom byn, exempelvis "Krangs livvakter" eller liknande. Tillägger senare: Ryktet gäller, som jag uppfattar det, en namngiven grupp inom byn.
Arvidos MC: Utifrån mitt fluff så tror jag att vårat fluff spelar roll.
Spider Jerusalem: 50% av ryktena är osanna.
Jag outade att jag inte hade något i min info som indikerade som indikerade olika grupperingar, men däremot i mitt fluff. Syftade till att Lord Dredd är en alien och inte en card-carrying member av fotklanen.
Och Recca... jag vill att du förklarar för mig varför du tycker att vi skall rösta ut Spider Jerusalem och vad vi tjänar på detta.
Röst Recca
Utöver Recca är de nu som dragit på sig svaga ping Brynolf och Konrad för sina safe-outingar. Jag tyckte Barney Stockman var obskyr , men
Chrome Dome? Där var jag faktiskt tvungen att ta bussen till biblioteken och slå i lexikon för att fatta vem det var. Någon robot som också bara varit med i ett enda avsnitt.