Jag är en muterad människa och jag har ingen förkortning.Konrad Konvalj said:Släng fram din ras nu så får vi se vad det leder till.
Jag är en muterad människa och jag har ingen förkortning.Konrad Konvalj said:Släng fram din ras nu så får vi se vad det leder till.
Jag skulle säga en robot, tre IMM, en PSI av ngt slag, och så lite skojiga djur. Baserat på väldigt måttliga mängder info, förstås.Konrad Konvalj said:Hur ser din uppställning ut Brynolf?
Jag tror att även gurkorna har "riktiga" raser.Lukas said:okej dåligt ord val han har ingen ras utan rasen "växt" vilket jag antar inte är en typisk mutant ras
Tackar!Lu-kaazh said:Jag är en muterad människa och jag har ingen förkortning.Konrad Konvalj said:Släng fram din ras nu så får vi se vad det leder till.
Min ras står inte förkortad i min rollbeskrivning.Brynolf said:Jag tycker inte hon ska gå ut med hela förkortningen i sig om hon har någon, men skulle gärna vilja veta huruvida hennes ras står skriven som en förkortning eller inte.
For the record kan jag säga att jag har en förkortning.
Det här var ämnat för Lukas alltså.Brynolf said:Ok, är du enbart en "muterad människa" menar du? Ja eller nej räcker.
Jepp.Konrad Konvalj said:Då släpper vi väl dig tillsvidare Lu-kaazh.
Jag repiterar min fråga till Lu-kaazh då jag inte fått svar på den och finner det hela väldigt intressant att Lu-kaazh inte har så mycket att säga när han väl kommer tillbaka till spelet.Vicotnik said:Så du har inga åsikter? Du tycker inget som har diskuterats är av intresse? Du har inga som du misstänker ens lite grana?Lu-kaaz said:Annars så har jag faktiskt inte så mycket att säga .
JaBrynolf said:Ok, är du enbart en "muterad människa" menar du? Ja eller nej räcker.
Du verkar inte ha så bråttom med drevandet, xyas?xyas said:Jepp.Konrad Konvalj said:Då släpper vi väl dig tillsvidare Lu-kaazh.
Röst: Ingen
Vicotnik said:Jag repiterar min fråga till Lu-kaazh då jag inte fått svar på den och finner det hela väldigt intressant att Lu-kaazh inte har så mycket att säga när han väl kommer tillbaka till spelet.Vicotnik said:Så du har inga åsikter? Du tycker inget som har diskuterats är av intresse? Du har inga som du misstänker ens lite grana?Lu-kaaz said:Annars så har jag faktiskt inte så mycket att säga .
Så min röst ligger kvar på dig då jag önskar få en förklaring från dig varför du inte har något att säga samt svara på mina frågor.
I så fall har jag jäkligt svårt att se hur du skulle kunna ha en "tydlig koppling" mellan ras och förmåga... jag orangemarkerar dig tills vidare.Lu-kaazh said:JaBrynolf said:Ok, är du enbart en "muterad människa" menar du? Ja eller nej räcker.
Jag tycker vi håller schyst tempo på drevandet. Vi har väl drevat långt större andel av spelarna än vi vanligtvis gör under varulvsspelen här på forumet?Brynolf said:Du verkar inte ha så bråttom med drevandet, xyas?xyas said:Jepp.Konrad Konvalj said:Då släpper vi väl dig tillsvidare Lu-kaazh.
Röst: Ingen
Då tycker jag du går tillbaka till första inlägget och läser igenom dem och svarar på dem som du reagerar på oavsett om de har svarats på eller inte, du kan läsa mitt förslag som jag gav till trasapa och göra detsamma för att skaffa dig lite koll.Lu-kaazh said:Vicotnik said:Jag repiterar min fråga till Lu-kaazh då jag inte fått svar på den och finner det hela väldigt intressant att Lu-kaazh inte har så mycket att säga när han väl kommer tillbaka till spelet.Vicotnik said:Så du har inga åsikter? Du tycker inget som har diskuterats är av intresse? Du har inga som du misstänker ens lite grana?Lu-kaaz said:Annars så har jag faktiskt inte så mycket att säga .
Så min röst ligger kvar på dig då jag önskar få en förklaring från dig varför du inte har något att säga samt svara på mina frågor.
Om jag ska vara ärlig så har jag inte riktigt haft tid att sätta mig in ordäntligt i spelet.
och jag känner att jag skulle kunna svamla vilt men jag tycker det känns bättre att ta det lugnt och skriva något när jag kommer på något.
Det borde vi ha eftersom vi är färre spelare.xyas said:Jag tycker vi håller schyst tempo på drevandet. Vi har väl drevat långt större andel av spelarna än vi vanligtvis gör under varulvsspelen här på forumet?
Jag ser det.Recca said:Jag fixade det för ett tag sen för ett tag sen för jag tyckte att det var lite skämmigt att jag alltid var inloggad.
Nu ska jag synas på inloggad-listan igen.