Nekromanti Uppdrag Mos Varulv - Runda 1

Brynolf

Dum fan
Konrad Konvalj said:
Hur ser din uppställning ut Brynolf?
Jag skulle säga en robot, tre IMM, en PSI av ngt slag, och så lite skojiga djur. Baserat på väldigt måttliga mängder info, förstås.

Lukas said:
okej dåligt ord val han har ingen ras utan rasen "växt" vilket jag antar inte är en typisk mutant ras
Jag tror att även gurkorna har "riktiga" raser.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Lu-kaazh said:
Konrad Konvalj said:
Släng fram din ras nu så får vi se vad det leder till.
Jag är en muterad människa och jag har ingen förkortning.
Tackar!

Att du inte har någon förkortning säger mig en hel del. Men det behöver vi absolut inte gå in på.

Då släpper vi väl dig tillsvidare Lu-kaazh.

Röst: !Paxen

Motiveras med att han pingar mest. Troligen hinner jag sätta samman ett inlägg innan han är åter i spel.

Recca

Femme Fatale
Brynolf said:
Jag tycker inte hon ska gå ut med hela förkortningen i sig om hon har någon, men skulle gärna vilja veta huruvida hennes ras står skriven som en förkortning eller inte.

For the record kan jag säga att jag har en förkortning.
Min ras står inte förkortad i min rollbeskrivning.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Vicotnik said:
Lu-kaaz said:
Annars så har jag faktiskt inte så mycket att säga .
Så du har inga åsikter? Du tycker inget som har diskuterats är av intresse? Du har inga som du misstänker ens lite grana?
Jag repiterar min fråga till Lu-kaazh då jag inte fått svar på den och finner det hela väldigt intressant att Lu-kaazh inte har så mycket att säga när han väl kommer tillbaka till spelet.
Så min röst ligger kvar på dig då jag önskar få en förklaring från dig varför du inte har något att säga samt svara på mina frågor.

Recca

Femme Fatale
Jag tänker göra som jag lovat och byta röst till !Paxen. Är mer än allmänt misstänksam mot honom. Faktiskt har jag alltid svårt att placera just !Paxen för han står mycket sällan ut, tycker jag. Men nu har Vic och KK för en gångs skull visat på något som känns som ...oegentligt... med !Paxens beteende. Så

Röst: !Paxen

Plus att vi kanske kan få till det där vackra 7 rösters drevet till imorrn på honom. :gremlaugh:

Lukas

Mannen i Gult
Vicotnik said:
Vicotnik said:
Lu-kaaz said:
Så du har inga åsikter? Du tycker inget som har diskuterats är av intresse? Du har inga som du misstänker ens lite grana?
Jag repiterar min fråga till Lu-kaazh då jag inte fått svar på den och finner det hela väldigt intressant att Lu-kaazh inte har så mycket att säga när han väl kommer tillbaka till spelet.
Så min röst ligger kvar på dig då jag önskar få en förklaring från dig varför du inte har något att säga samt svara på mina frågor.

Om jag ska vara ärlig så har jag inte riktigt haft tid att sätta mig in ordäntligt i spelet.
och jag känner att jag skulle kunna svamla vilt men jag tycker det känns bättre att ta det lugnt och skriva något när jag kommer på något.

Brynolf

Dum fan
Lu-kaazh said:
Brynolf said:
Ok, är du enbart en "muterad människa" menar du? Ja eller nej räcker.
Ja
I så fall har jag jäkligt svårt att se hur du skulle kunna ha en "tydlig koppling" mellan ras och förmåga... jag orangemarkerar dig tills vidare.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Recca, varför ser jag inte dig som inloggad?
Lu-kaazh, varför ser jag inte dig som inloggad?

Jo jag vet att det finns en skön finess där man kan slå av sitt namn från inloggade listan. I varulvsspel är jag en aning besatt av just inloggade listan så jag är ju lite nyfiken varför ni inte syns?

Speciellt Lu-kaazh eftersom du i tidigare spel alltid har synts i listan.

Nu har jag dessutom fångat er båda på print screen så jag har belägg för min paranoia.

Dessutom med 14 sekunders mellanrum på edra inlägg.

Xyas

Swashbuckler
Brynolf said:
xyas said:
Konrad Konvalj said:
Då släpper vi väl dig tillsvidare Lu-kaazh.
Jepp.

Röst: Ingen
Du verkar inte ha så bråttom med drevandet, xyas?
Jag tycker vi håller schyst tempo på drevandet. Vi har väl drevat långt större andel av spelarna än vi vanligtvis gör under varulvsspelen här på forumet?

Vicotnik

Den onde
Staff member
Lu-kaazh said:
Vicotnik said:
Vicotnik said:
Lu-kaaz said:

Om jag ska vara ärlig så har jag inte riktigt haft tid att sätta mig in ordäntligt i spelet.
och jag känner att jag skulle kunna svamla vilt men jag tycker det känns bättre att ta det lugnt och skriva något när jag kommer på något.
Då tycker jag du går tillbaka till första inlägget och läser igenom dem och svarar på dem som du reagerar på oavsett om de har svarats på eller inte, du kan läsa mitt förslag som jag gav till trasapa och göra detsamma för att skaffa dig lite koll.

Recca

Femme Fatale
Jag fixade det för ett tag sen för ett tag sen för jag tyckte att det var lite skämmigt att jag alltid var inloggad.:gremblush:

Nu ska jag synas på inloggad-listan igen.

Recca

Femme Fatale
xyas said:
Jag tycker vi håller schyst tempo på drevandet. Vi har väl drevat långt större andel av spelarna än vi vanligtvis gör under varulvsspelen här på forumet?
Det borde vi ha eftersom vi är färre spelare.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Recca said:
Jag fixade det för ett tag sen för ett tag sen för jag tyckte att det var lite skämmigt att jag alltid var inloggad.:gremblush:

Nu ska jag synas på inloggad-listan igen.
Jag ser det.

Hur som så är jag ju rätt säker på att du tog bort ditt namn i listan mitt i eller efter det senaste varulvsliret du var med. Har reagerat på det tidigare nämligen, men då visste jag inte om denna finess.

Lu-kaazh då? Senaste spelet print screenade jag ditt namn ett flertal gånger, och nu har du gått och gömt dig?

Ni må tycka att jag är övernitiskt paranoid nu men att Lu-kaazh inte finns i rullarna stör mig.