118118 said:
Sen Konrad, jag frågade tidigare : "K.K vem skulle du rösta på om det inte var Vimes då? Om rösten var kvar, eller Vimes var borta osv.. Alltså hur ser din misstänkt-lista ut?" Skulle iaf jag tycka var intressant.
Vimes är fortfarande värd den där rösten. Jag har inte sett någonting magiskt från det hållet och han har ju en förmåga att hänga kvar och tycka att jag spelar uruselt istället för att leta fram något nytt eller jaga någon ulv. Den hjälpande handen gentemot dig i upptakten av R1 är lite för mycket. En rätt bra start för att komma in i spelet utan att tillföra någonting allt i stort.
RasmusL är ju en full trallare så han kan jag tänka mig att hänga. Hoppas på någon form av uppryckning och något konstruktivt utöver hans vilja att peka på vilka som har varit mer aktiv eller mindre aktiv i tidigare spel.
Epis får jag en dålig känsla av. Problemet där är ju att han i alla fall kommer med lite olika vinklar i jämförelse med Vimes/Rasmus som borde kunna tillföra mer än bajskastning. Min känsla för Empis är att han vet en massa mer än mig och det är ingen bra känsla. Utöver det känns det som han inte riktigt vet vart han skall stå, vacklar lite på en fot istället för att dönka ner hela kittet och säga: såhärärä.
Det är tre kandidater det, men det tar ju inte slut där.
xyas vill jag ju alltid hänga men inte än. Det lilla jag sett är ju standard och jag hittar inga fel.
Basse, Lukas, .113 ser jag inte som kandidater till hängning. Basse får jag ett lite trött intryck av. Lukas har gått in i spelet med en lite hårdare attityd än vanligt och han blir ju uppriktigt upprörd över att jag lallar runt och sumprunksröstar och tycker jag är en idiot. Rätt hårda ord från Lukas som i mina ögon alltid är sansad och rätt trevlig i munnen. Jag får då inga vibbar om att det skulle röra sig om en spelad över reaktion.
.113, klär i en nybörjar-grön färg. Har spelat spelet i en liten udda vinkel men det är konstruktörens fel tycker jag. Finns nybörjare med (Mundo är väl också rätt grön?) borde det finnas mer tydliga regler i tråden och kanske nån länk eller liknande till någon wiki? Filar vi bort alla frågor om spelet så finns det nog inte så mycket att gå på gällande .113 så det är ju en sjukt svårläst spelare tack vare det. Lixom, fiskar .113 efter powerroller eller vet inte .113 vad en powerroll är? Jag har valt att läsa .113 som frågande och oförstående, inte en ulv som på ett snyggt vis använder sig av det för att fiska rätt på powerroller och andra pryttlar.
Cassius är den spelare jag får skönast wibe ifrån. Rak i spelstilen och känns väldigt vass.
Missat nån?