Konrad Konvalj
Myrmidon
Ja
Hårda ord. Då får det väl bli så.Björn den gode said:Angående outning så kan du ju glömma att jag tänker gå ut med info bara för att du ber om det, jag tänker gå ut med info när jag är den mest misstänkta, inte för att någon (som jag själv misstänker starkt) försöker få ut lite info åt sin Lordpolare innan han själv dör.
Vem är det du åsyftar på? Med tanke på att du svarar på BDG's inlägg.Trasapa said:Och din egen inblandning kanske bör diskuteras?
Du röstade ur det blå på DGB direkt i starten för att sedan direkt svänga efter DGB's pipa och ändra till Xyas. Det luktar brunt..
Okej. What the fuck? Det här, sett i kontext med att du konrad röstar lite snabbt på björn i början och sedan raskt ändrar dig och följer honom pingar hej vilt för mig.Konrad Konvalj said:
Pingar ungefärligen lika starkt som Trasapans första röst på dig som sedan byttes ut till en blank röst. Att rösta på en varulvskollega som förste man är ju ett rätt skönt varulvsknep.xyas said:Okej. What the fuck? Det här, sett i kontext med att du konrad röstar lite snabbt på björn i början och sedan raskt ändrar dig och följer honom pingar hej vilt för mig.Konrad Konvalj said:
Kan det vara så att vi har två varulvar som inte får lov att kommunicera med varandra/inte vet vem den andre är utan har någon sorts hintar som de kan använda för att identifiera varandra?
Såklart ett misstag från min sida, jag är ännu inte kompis med forumspakarna. Det var såklart riktat till konrad kanalj.Vicotnik said:Vem är det du åsyftar på? Med tanke på att du svarar på BDG's inlägg.Trasapa said:Och din egen inblandning kanske bör diskuteras?
Du röstade ur det blå på DGB direkt i starten för att sedan direkt svänga efter DGB's pipa och ändra till Xyas. Det luktar brunt..
Troligen mig, och sedan hakade den mindre observanta xyas på det hela.Vicotnik said:Vem är det du åsyftar på? Med tanke på att du svarar på BDG's inlägg.Trasapa said:Och din egen inblandning kanske bör diskuteras?
Men röstbytet pingar precis lika mycket som Trasapans första röst på dig, och sedan ett byte till ingen.xyas said:Nu åsyftar jag ju mer på ditt och björns underliga utbyte nyss.
Utbytet i sig får du så lov att tolka själv i nuläget. Känns som att du suktar efter att få reda på vad det är för att inte göra något Lordigt i mina ögon.xyas said:Nu åsyftar jag ju mer på ditt och björns underliga utbyte nyss.
Alltså, om det vore så att vi skulle vinna bara alla gick ut och berättade all sin info så är det ett dåligt konstruerat spel. Därför är jag övertygad om att Lorderna har information som gör att det här är en dålig idé (till exempel "Du vet att Skorvar Smeken är siare")Trasapa said:Själv förstår jag inte problemet med att outa, speciellt då tiden inte är till vår(pöbelns) fördel. Har man inget att dölja så bör det inte vara något problem, och att lorderna skulle få information ser jag inte heller som något väsentligt problem.
Vad ska dom ta sig till med; Skorvar Smeken, utbygdsjägare t.ex?
Det känns mer som information som hjälper oss mot lorder, inte tvärtom.
Nu är jag säkerligen lite skadad av fluffet precis som du Trasapa, och det klingade jävligt falskt när jag läste det också.Trasapa said:Jag ändrade inte min röst för att hänga på någon annans drev utan jag tog tillbaka min röst med reservation att min misstanke fortfarande stod fast men nu var delad.
Du ändrade tvärt din röst och följde DGB och har sedan dess proklamerat honom som pöbelns frälsare och att vi alla borde följa honom.
Så först var din motivering att vi borde rösta ut björn därför att han var erfaren och därför farlig, sedan så ändrar du dig till att vi borde lyssna på honom? Helt utan förklaring, det ringer falskt hos mig.
Men icke desto mindre så lägger jag återigen min röst på Xyas därför att hans outade info känns fel i maggropen. Något stämmer inte med namnet och titeln. Nu utgår jag ifrån min egen information och fluff såklart. Men DGB hänger fortfarande löst hos mig.
Röst: Xyas
Jupp Orvar, låter rätt så normalt om jag jämför med det namn jag har har.Konrad Konvalj said:Hakade upp mig på förnamnet. Inte Lodrigt nog
Då är vi tre..Vicotnik said:Jupp Orvar, låter rätt så normalt om jag jämför med det namn jag har har.Konrad Konvalj said:Hakade upp mig på förnamnet. Inte Lodrigt nog
Orvar är en möjlig kombination i slumpgeneratorn.Konrad Konvalj said:Då är vi tre..Vicotnik said:Jupp Orvar, låter rätt så normalt om jag jämför med det namn jag har har.Konrad Konvalj said:Hakade upp mig på förnamnet. Inte Lodrigt nog
Jag ligger bakom slumpgeneratorn i mångt och mycket. Förutom kodandet som Dr.F fixat. Orvar är inte ett LoL namn, men hur mycket skall vi gå på det fluffet?