xyas said:
Konrad Konvalj said:
Men men. Du tror kort och gott som mig: Att man är ensam om sin titel, nu när vi vet att det finns annat att sikta in sig på än de 6 LoL yrkena (bland annat utbygdsjägaren).
Precis. Men jag vill inte binda mig vid det ena eller andra. Det kan vara så att alla har olika titlar, men det kan också vara så att vi har titlar som går igen hos flera personer. Jag vill inte stælla in mig på det ena eller andra i nulæget. Det ær ju bara jag som outat æn så længe så mængden information ær vældigt knapphændig æn så længe.
Nu förstår vi varandra. Knasigt det där med danskan. Klurar till det för mig!
Jag tänker inte heller låsa fast mig vid att det endast finns en Fiskrensare. Dock så kan vi fastslå att de 6 "Glory Days yrkena" inte har någon egentlig betydelse.
Fiskrensare som du är luktar du ju fortfarande lite fisk i min näsa, men nu när jag förstår dig bättre kan jag släppa dig för ett slag.
Paxen måst in i matchen! Senaste spelet gick han åh vann som DTF, och det med väldigt dålig aktivitet. Finns säkerligen orsaker till den dåliga aktiviteten, men vi har så jäflarns gott om tid att försöka skaffa nån form av egen uppfattning så det krävs ju att alla är skapligt aktiva.
Ska vi finna Lorderna måste vi ha nått att flukta på.
Är det för mycket begärt att be Vicotnik kliva fram ett par snäpp?