Konrad Konvalj
Myrmidon
Att outa namn kommer säkerligen att få igång spelet rejält. Frågan är om vi hinner?Slasapa said:Så att outa namn är nog både på gott och ont, frågan är bara vilket som överväger det andra? Men just nu känns det som att vi mest trampar omkring och slänger missgynnes röster och annat ovett efter var och varannan lumpsamlare. Så att outa namn kanske kan få fart i spelet och föra oss ett steg närmare lortlorderna.
Om detta skall ske så måste alla outa sitt sanna LoL-namn, och det i en ordning som vi fastställer snabbare än kvickt.
BDG har ju försäkrat oss om att han har dåligt med tid idag, och det gynnar ju honom något kopiöst om han är ulv. Han blir då den siste att gå ut med sitt namn, och kan se hur andra väljer att göra, och på vilket sätt allt ordnas av oss.
Mina tankegångar gällande outning av namn:
* I namnordning från topp eller botten
* På uppmanan av den som outar först
Någon av dessa två vägar vill jag använda mig av, men att börja med BDG är ju en omöjlighet. Att börja med Vicotnik är en möjlighet.
xyas, och avklarad och på tur står då Vic.
->->->-><-<-<-
Den jag vill veta namnet på just i detta nu är Trasapan.
På grund av hans vetskap om att Paxens namn verkligen existerar, men inte vet om det är ett namn på en lodis eller en lord.
Trasapan har öppnat sig, och förhoppningsvis gjort det till lodisarnas fördel. Att nattmörda honom nu när han släppt informationen är ju meningslöst, men om det skulle ske så måste vi veta mer om Trasapan. Jag vill ha ett namn.