Patient Beta
Swordsman
(8/15)
Blir ett kortare inlägg med lite svar efter KKs inlägg och
Nu har det ju hänt lite mer, och jag har ju inlägg att använda under dagen för att omvärdera mina ståndpunkter baserat på vad som händer.
Hursom, min röst ligger kvar på Dragonborn ett tag till, jag vill se något därifrån som ger mig mer vatten eller bensin på lågorna, för det senaste inlägget från Dragonborn behöver verkligen utvecklas.
Drakbarnet, du har lika många poster kvar som jag har (7), gör något av dem nu i dag, visa vad du står. Utveckla tankar om oss andra, kasta fram misstankar, försvar, förklara den där grejen med att du och Brynolf verkar snaska ur samma gottpåse. Vad tänker du om det?
Och Mukwa, du är nu den enda som inte har röstat någon gång alls. Pix och Arvidos gör dig sällskap i oplacerade röster. Hur ser du på att rösta blankt i det här läget av rundan, när det ändå finns en del misstankar och skumheter som flyger runt?
Vad hände med den tid du avsatte till spelet i går, gav den något värt och lite fräscht att lägga fram?
Så här ser röstlängden ut nu, rätta mig om jag har fel (inga timestamps denna gång, för ingen kan konkurera med Trasapan):
Trasapa har 6 röster (Xyas, LJSLarsson, Tyr, Brynolf, BDG, Mjärden/KK)
Recca har 2 röster (Recca och Lu-kaazh)
Basenanji har 1 röst (Dragonborn)
Arvidos MC har 1 röst (Trasapa)
Mjärden/KK har en röst (Basenanji)
Dragonborn har 1 röst (Empiricus)
Pix och Arvidos MC har röstat blankt
Mukwa har inte röstat alls.
Och här är en aktuell folkräkning (eller åtminstone inläggsräkning):
Arvidos MC 9
Recca 11
xyas 6
Lu-kaazh 3
Björn den gode 6
Pix 5
Basenanji 12
Empiricus 8
Dragonborn 8
Trasapa 10
Mukwa 4
LJSLarsson 6
Tyr 6
Brynolf 8
Mjärden/KK 14
Med denna kan man ju se att det är några som inte varit inne och tyckt SÅ mycket om saker. Nu kanske inte alla håller med Basse, men exempelvis 3 inlägg so far tycker jag är lite väl lite. Jag skulle se fram emot lite mer flow i dag. Vi har lite mindre än 13 timmar på oss till deadline.
Och de som jag inte kan hitta något outat alls ifrån ännu är: Lu-kaazh, Mukwa och Xyas. De har visserligen inte varit i rampljuset speciellt mycket, hur ser ni på outningsläget just nu.
Känner ni att det är bättre att outa något mer i denna runda eller vänta till nästa (min ståndpunkt är ju rätt klar sedan tidigare).
Blir ett kortare inlägg med lite svar efter KKs inlägg och
Mjärden said:Jag hoppade in i matchen så snart Empis tog upp det utan att reflektera över det och för att visa vart jag stod i det hela använde jag Arvidos och Tyr som måttstock i ludenhet. För mig var det då solklart att Arvidos är mycket mindre luden än Trasapa och i Empis ögon fanns det ju även ludenhet på Arvidos vackra bringa.
Hur som så kanske det inte går att dra några växlar över det hela.
Det var en miss från min sida att jag inte reflekterade helt över vad fyran innebar i relation till startinlägget. Det står jag för, klantigt. Jag fokuserade mer på att jag tyckte det var lite underligt att som Arvidos MC gjorde avsatte ett inlägg enbart till en enda fråga. Två gånger hände ju det. Och jag tyckte då att det kändes som att Arvidos hade bidragit med väldigt lite vid det laget, och att du trots att du brukar vara bra på att hugga på oegentligheter inte ens ryckte lite i öronen vid det.Mjärden said:Emis reaktion när jag kastar fjärdeklassare i ansiktet på honom och hintar om att Arvidos och Tyr är mindre ludna än Trasapa (alltså, det var ju dom som fixade biffen i mina ögon) är nått jag måste klura på. Det kan ju vara så att inte Empis greppade det riktigt eller så har ulvarna missat det. Ulv-Trasapa har ju vissa nackdelar med kommunikationen så om han upptäckt sitt egna misstag redan kanske inte Empis han få den informationen? Äh, vifåse.
Nu har det ju hänt lite mer, och jag har ju inlägg att använda under dagen för att omvärdera mina ståndpunkter baserat på vad som händer.
Hursom, min röst ligger kvar på Dragonborn ett tag till, jag vill se något därifrån som ger mig mer vatten eller bensin på lågorna, för det senaste inlägget från Dragonborn behöver verkligen utvecklas.
Drakbarnet, du har lika många poster kvar som jag har (7), gör något av dem nu i dag, visa vad du står. Utveckla tankar om oss andra, kasta fram misstankar, försvar, förklara den där grejen med att du och Brynolf verkar snaska ur samma gottpåse. Vad tänker du om det?
Och Mukwa, du är nu den enda som inte har röstat någon gång alls. Pix och Arvidos gör dig sällskap i oplacerade röster. Hur ser du på att rösta blankt i det här läget av rundan, när det ändå finns en del misstankar och skumheter som flyger runt?
Vad hände med den tid du avsatte till spelet i går, gav den något värt och lite fräscht att lägga fram?
Så här ser röstlängden ut nu, rätta mig om jag har fel (inga timestamps denna gång, för ingen kan konkurera med Trasapan):
Trasapa har 6 röster (Xyas, LJSLarsson, Tyr, Brynolf, BDG, Mjärden/KK)
Recca har 2 röster (Recca och Lu-kaazh)
Basenanji har 1 röst (Dragonborn)
Arvidos MC har 1 röst (Trasapa)
Mjärden/KK har en röst (Basenanji)
Dragonborn har 1 röst (Empiricus)
Pix och Arvidos MC har röstat blankt
Mukwa har inte röstat alls.
Och här är en aktuell folkräkning (eller åtminstone inläggsräkning):
Arvidos MC 9
Recca 11
xyas 6
Lu-kaazh 3
Björn den gode 6
Pix 5
Basenanji 12
Empiricus 8
Dragonborn 8
Trasapa 10
Mukwa 4
LJSLarsson 6
Tyr 6
Brynolf 8
Mjärden/KK 14
Med denna kan man ju se att det är några som inte varit inne och tyckt SÅ mycket om saker. Nu kanske inte alla håller med Basse, men exempelvis 3 inlägg so far tycker jag är lite väl lite. Jag skulle se fram emot lite mer flow i dag. Vi har lite mindre än 13 timmar på oss till deadline.
Och de som jag inte kan hitta något outat alls ifrån ännu är: Lu-kaazh, Mukwa och Xyas. De har visserligen inte varit i rampljuset speciellt mycket, hur ser ni på outningsläget just nu.
Känner ni att det är bättre att outa något mer i denna runda eller vänta till nästa (min ståndpunkt är ju rätt klar sedan tidigare).