Försvarstal igen
Nä men allvarligt talat, det måste varit att jag städade upp efter mitt PM till Rising om att jag kommer att ha taskig uppkoppling ett tag. (Den är fortfarande nere, för övrigt. Och jag gillar inte att ha gammal onödig korrespondens liggande i varken in- eller utkorgen.) Rising har inte kickat mig än, jag kan ju posta från universitetet.
Och som ugglot säger, att posta fem i nio verkar väl dumt, med tanke på datorkrångel om inte annat. Jag postade i allafall ett par timmar i förväg när jag var "siare" i förra partiet.
*) Enligt uppgift gjorde någon detta på Sverokforumet. "Ojdå."
Jag noterar att Rising läser ett PM där med. Det är skumt som fan det.walium said:Tell/Orfeus, Nightowl och Hellzon ägnade sig alla åt PM-skrivande vid just den tidpunkt då man kan tänka sig att trollen skulle rösta ut någon stackare.
Nä men allvarligt talat, det måste varit att jag städade upp efter mitt PM till Rising om att jag kommer att ha taskig uppkoppling ett tag. (Den är fortfarande nere, för övrigt. Och jag gillar inte att ha gammal onödig korrespondens liggande i varken in- eller utkorgen.) Rising har inte kickat mig än, jag kan ju posta från universitetet.
Och som ugglot säger, att posta fem i nio verkar väl dumt, med tanke på datorkrångel om inte annat. Jag postade i allafall ett par timmar i förväg när jag var "siare" i förra partiet.
Ja, jag vill "spara Nils" för att jag tycker att han är mer värd för oss levande än död, så länge han inte slänger ur sig dumheter som "vi varulvar"*. Även som varulv skulle han varit tvungen att "spela rollen" och driva upp de tysta för att inte framstå som otroligt misstänkt. Sen kunde vi tagit honom i en framtida runda om han nu visat tydliga tecken på att vara troll. Där går jag emot thark, men det får jag väl leva med.Traffaut said:Dessutom gick Hellzon ut och sa att han ville "spara Nils" och det är ju ett elegant sätt att hålla ryggen fri på. Fast det beror iofs på när trollen bestämde sig för att flejma Nils.
*) Enligt uppgift gjorde någon detta på Sverokforumet. "Ojdå."
Ja, för att min uppkoppling har ballat ur. Jag har inte kunnat läsa tråden överhuvudtaget mellan runt 23 igår och 17 idag.Dnalor said:Hellzon är märkligt tyst inför de anklagelser som nu riktas mot honom från flera håll.