Björn den gode
Swashbuckler
Marco, Magoo, och Hellzon
Ännu en dag i det verkliga livet har passerat och från mitt jätteinlägg som startade dagen så tycker jag att Dnalor och Traffaut både klarade av att förklara sig tillfredsställande. Ingen av dom har ännu hamnat i min troligen god hög men dom är i vart fall för min del ur den värsta högen.
Marco har å andra sidan antagligen inte varit inloggad alls, eller valt att inte svara på anklagelserna, nu kräver jag visserligen inte att alla ska vara här jämnt men bara så ingen får för sig något som kommer man aldrig komma undan mig genom att försöka att ignorera mig, jag glömmer inte så lätt. När du kommer tillbaka så ta en titt på mitt första inlägg för dag 2.
Magoo tycker jag till stora delar spelar ungefär som jag förväntat mig att hon ska göra som god, men det är ett citat som jag finner jättemärkligt och som tarvar en förklaring.
Och så har vi då hellzon. Jag tycker tvärtemot vad någon sa om listor att det faktiskt ser ut som att han spelar ganska konstruktivt, i vart fall jämfört med vissa andra, men det kan tyvärr inte leda bort de misstankar jag har. Hellzon har på två dagar presterat två skandaler som var för sig antagligen vore nog för lynchning i nuläget. Dag ett så hade vi kommentaren om versaler där det verkade som att han fått ett meddelande från rising där detta förklarats.
Med tanke på det här så skulle jag vilja att du redan imorgon (eftersom vi vet hur sega dessa bandvagnar kan vara att vända om) kommer ut med åtminstone vem du är men antagligen kommer det tyvärr också krävas vilka specialförmågor du har för att förtroendet ska återvända. För vi vet tycker jag att du har en specialförmåga och om inget annat sägs så är det ändå troligast att denna förmåga är att du är ett troll.
Så tills dess Röst: hellzon
Ännu en dag i det verkliga livet har passerat och från mitt jätteinlägg som startade dagen så tycker jag att Dnalor och Traffaut både klarade av att förklara sig tillfredsställande. Ingen av dom har ännu hamnat i min troligen god hög men dom är i vart fall för min del ur den värsta högen.
Marco har å andra sidan antagligen inte varit inloggad alls, eller valt att inte svara på anklagelserna, nu kräver jag visserligen inte att alla ska vara här jämnt men bara så ingen får för sig något som kommer man aldrig komma undan mig genom att försöka att ignorera mig, jag glömmer inte så lätt. När du kommer tillbaka så ta en titt på mitt första inlägg för dag 2.
Magoo tycker jag till stora delar spelar ungefär som jag förväntat mig att hon ska göra som god, men det är ett citat som jag finner jättemärkligt och som tarvar en förklaring.
Jag har egentligen inga problem med att du misstänker mig, men om du har skäl som jag kan bemöta så vore det trevligt, om du inte har det så är det ändå bra att du postar vilka du misstänker vilket förövrigt gäller alla. Det jag reagerar på är det sista namnet, jag tyckte jag gav ganska goda skäl till att ha honom i min misstänkt hög och efter det så har han inte skrivit ett enda inlägg, är anledningen att vi tolkat hans beteende så olika att du vill skydda honom? Kanske för att ni två spelar i ett annat lag än mig? Det är ju i så fall en allmänt vedertagen taktik att du var tvungen att nämna ytterligare några namn för att det inte skulle verka suspekt men då du inte ger några skäl så tycker jag ändå det verkar suspekt. Förklara dig gärna men tills dess så har det lilla namnet gjort att du seglat upp på fel sida strecket i min misstänkta lista.De jag för närvarande misstänker mest är Hellzon och Björn den Gode, strax därefter kommer Lindenius - även om jag har all förståelse för hans liv vid sidan av. Minst misstänksam är jag mot Nightowl, Dnalor, Thark och Marco Behrmann.
Och så har vi då hellzon. Jag tycker tvärtemot vad någon sa om listor att det faktiskt ser ut som att han spelar ganska konstruktivt, i vart fall jämfört med vissa andra, men det kan tyvärr inte leda bort de misstankar jag har. Hellzon har på två dagar presterat två skandaler som var för sig antagligen vore nog för lynchning i nuläget. Dag ett så hade vi kommentaren om versaler där det verkade som att han fått ett meddelande från rising där detta förklarats.
När han sen försökte förklara bort sig så blev det snabbt extremt märkligt och nej det var länge sen jag såg en sämre bortförklaring.Nej alltså, som jag förstod det menar Rising att han kommer att skriva "riktiga" identiteter med versaler och användarnamn med gemener. Alltså:
BATMAN, men Basenanji, för att ta namn från förra omgången. (Vilken jefla röra detta kommer att bli. )
Och det tycker jag låter vettigt, och tolkar ditt inlägg som att du också gör det.
I efterhand verkar det fullständigt idiotiskt, men jag läste ditt första inlägg i tråden och antog att Rising hade lånat ditt konto. (I mitt sinne har han moderatorkrafter också, eftersom han har det på Sverok.) Noterade inte att Risings inlägg ovan var start på dag ett utan trodde att det var ett rotinlägg till hela spelet och ditt var start på dag ett. Och så signerade du med "//Egentligen inte Genesis" och då var mitt hjärnsläpp totalt.Det vore så Risingskt att be någon att posta startinlägget åt honom, ju.
Sen kommer walium med en screenshot där han ägnat sig åt pm-aktiviteter precis när trollen (och dom med andra specialförmågor) kan förväntas göra det. Vilket han försöker förklara bort med:Sätt in ett "eller" då. Om vi tar det lugnt, låter det troligt att Rising kapar ett konto utan att be om lov? Nej, han hade förstås bett Genesis att posta åt honom. Nu har han ju defacto inte moderatorkrafter på wrnu, och därmed kan han inte låna Genesis konto själv utan att bolla lösenord och annat krångel, så det är osannolikt. Men det var väl för mycket begärt att folk inte skulle övertolka.
Visst det kan ha varit så, men i mina öron låter det här även det som en rätt dålig bortförklaring (jag bävar för den elev vars hund verkligen äter upp hemtentan liksom).Nä men allvarligt talat, det måste varit att jag städade upp efter mitt PM till Rising om att jag kommer att ha taskig uppkoppling ett tag. (Den är fortfarande nere, för övrigt. Och jag gillar inte att ha gammal onödig korrespondens liggande i varken in- eller utkorgen.) Rising har inte kickat mig än, jag kan ju posta från universitetet.
Med tanke på det här så skulle jag vilja att du redan imorgon (eftersom vi vet hur sega dessa bandvagnar kan vara att vända om) kommer ut med åtminstone vem du är men antagligen kommer det tyvärr också krävas vilka specialförmågor du har för att förtroendet ska återvända. För vi vet tycker jag att du har en specialförmåga och om inget annat sägs så är det ändå troligast att denna förmåga är att du är ett troll.
Så tills dess Röst: hellzon