Konrad Konvalj
Myrmidon
Sie german -Bauhaus-
Är du Bahaus eller Bauhaus eller är du något helt annat?Vicotnik said:Jag tillhör Bahaus.
Det är ju relativt. Visst har du skrivit, men utan att ha räknat poster känns det som att du och nässe skrivit minst.Korpa said:Du tycker att jag har varit inaktiv? Jag vet inte om jag håller med om det, jag har spekulerat, tyckt och skrivit. Vad borde jag skråla om för att ses som aktiv?Brynolf said:Noteras bör att Nässe och Korpa inte har varit särskilt aktiva än så länge. Snart kommer åtminstone jag börja rösta på er om ni inte skrålar lite.
Jolla dig inte nu, klart det är en felstavning. Vico är väl bevandrad i fluffet och vet vad de heter. Att han har svårt med stavning ibland är etablerat sedan tidigare.Konrad Konvalj said:Är du Bahaus eller Bauhaus eller är du något helt annat?
kan ju vara en felstavning alternativt ett ljug.
Ah, okej, du tänker så. Jo, relativt sett kan jag nog räknas som inaktiv, men jag har trott att jag varit tillräckligt aktiv.Brynolf said:Det är ju relativt. Visst har du skrivit, men utan att ha räknat poster känns det som att du och nässe skrivit minst.
Är inte mycket bättre själv på stavandet, men skall ta och lägga ner med jollandet. Det var mest ett skoj.krank said:Jolla dig inte nu, klart det är en felstavning. Vico är väl bevandrad i fluffet och vet vad de heter. Att han har svårt med stavning ibland är etablerat sedan tidigare.Konrad Konvalj said:Är du Bahaus eller Bauhaus eller är du något helt annat?
kan ju vara en felstavning alternativt ett ljug.
Jäpp.Vicotnik said:Hmm... helt klart intressanta claimes.
Nice.krank said:Jäpp.Vicotnik said:Hmm... helt klart intressanta claimes.
Men jag vill ha ett till claim.
Jag har en idé, men kan bara uttala mig om jag får minst ett claim till.