Ja, vissa har ju sitt jobb att tänka på Roligt att se mycket aktivitet.Korpa said:Paxen och Nässe har i skrivande stund inte outat korporationstillhörighet.
Jag tillhör Mishima.
Ja, vissa har ju sitt jobb att tänka på Roligt att se mycket aktivitet.Korpa said:Paxen och Nässe har i skrivande stund inte outat korporationstillhörighet.
Jag förstår varför du röstar, men fortfarande, lägg motivering till rösten. På det sättet så kanske du får lite ruljangs på att skriva motivering i framtida röster.Brynolf said:Röst: Nässe
Agreed.Vicotnik said:Okej, bara Nässe kvar som inte har gått ut med sin tillhörighet. Därför:
Nä, ok. Jag tyckte bara det var så ohyggligt uppenbart i det här fallet. Jag röstar så klart på Nässe för att han är den ende som inte outat sin korp än.Vicotnik said:Omotiverade röster tycker vi inte om, även om det just nu är uppenbart varför du röstar som du gör så kommer det kanske inte vara lika självklart senare, så kom gärna med en motivering till rösten också.
Jupp, dock har jag en mindre traditionel plan som jag kommer kasta fram så fort Nässe informerar oss sin tillhörighet.krank said:Bara en kvar nu.
Rimligen borde han vara Imperial, om den korporationen alls ska ha någon närvaro i spelet. Men vi kan redan nu konstatera parteorin som sönderslagen.
Min info kommer också så snart Nässe informerar. Basatt du/ni vet.Vicotnik said:Jupp, dock har jag en mindre traditionel plan som jag kommer kasta fram så fort Nässe informerar oss sin tillhörighet.
Sa du inte nyss att du bara behövde en outning till? Alltså antingen Paxen eller Nässe?krank said:Min info kommer också så snart Nässe informerar. Basatt du/ni vet.Vicotnik said:Jupp, dock har jag en mindre traditionel plan som jag kommer kasta fram så fort Nässe informerar oss sin tillhörighet.
Gissningsvis så skrev Krank fel/misstog hur många som hade outat sig redan.Brynolf said:Sa du inte nyss att du bara behövde en outning till? Alltså antingen Paxen eller Nässe?krank said:Min info kommer också så snart Nässe informerar. Basatt du/ni vet.Vicotnik said:Jupp, dock har jag en mindre traditionel plan som jag kommer kasta fram så fort Nässe informerar oss sin tillhörighet.
Det tror jag knappast. Det här är väl inte direkt nån big deal, men han får gärna förklara själv.Paxen said:Gissningsvis så skrev Krank fel/misstog hur många som hade outat sig redan.
Jag trodde det. Jag hade fel. Förklarar vidare när vi har Nässe.Brynolf said:Sa du inte nyss att du bara behövde en outning till? Alltså antingen Paxen eller Nässe?
OKKorpa said:Jag håller med om att Nässe bör outa sig, därför ändrar jag min röst.
Röst: Nässe
Spännande Låt höra!Vicotnik said:Jupp, dock har jag en mindre traditionel plan som jag kommer kasta fram så fort Nässe informerar oss sin tillhörighet.krank said:Bara en kvar nu.
Rimligen borde han vara Imperial, om den korporationen alls ska ha någon närvaro i spelet. Men vi kan redan nu konstatera parteorin som sönderslagen.