Re: Rösträkning
Shotgun är väl nåt liknande 'pistol', eller?Du menar att det står shotgun i mitt vapen namn?
Shotgun är väl nåt liknande 'pistol', eller?Du menar att det står shotgun i mitt vapen namn?
Shotgun är hagelbössa, tvåhandsfattad.Mukwa said:Shotgun är väl nåt liknande 'pistol', eller?Du menar att det står shotgun i mitt vapen namn?
Jo, det är jag medveten om Men SJ skrev att det inte stod nåt liknande pistol i hans pm.Shotgun är hagelbössa, tvåhandsfattad.
Jag tol.kade frågan som att du fick information tex enligt en liknande mall.Mukwa said:Shotgun är väl nåt liknande 'pistol', eller?Du menar att det står shotgun i mitt vapen namn?
Fast du verkar vara den mest vapenkunnige här, och som jag tolkar det så är inte "shotgun" en del av vapennamnet. Känns som att du inte borde tolkat det så.Spider Jerusalem said:Du menar att det står shotgun i mitt vapen namn?
Vapnet heter Winchester model 1901 shotgun
Det står inte Winchester, model 1901, shotgun.
Inte sett så mycket? Jag som tyckte jag varit aktiv och sagt vad jag tycker utan att vara rädd för konsekvenserna. Bra mycket mer så än LJSLarsson t.ex. Jag har planerat att skriva ett inlägg om mina nuvarande misstankar, men pga av att jag skriver långsamt och lite tidsbrist så blir det nog inte förrän om 2-3 timmar eller så. Annars kan du ju kolla igenom mina inlägg, det är ju knappast så att jag gömt mig under dreven. Jag kanske inte lever upp till din standard dock.Mukwa said:Du får gärna hjälpa mig. Du hittade väldigt intressant på SJ som han behöver följa upp precis som jag gjort. Annars har jag inte sett så mycket. Du får gärna beskriva i ett inlägg vilka misstankar du haft och har. Jag hör gärna din åsikt om hur du upplever drevandet.Tyr said:Känner jag inte igen mig i, men du har ju förstås rätt till den åsikten. Kolla så mycket du bara vill.Mukwa said:Tyr: Svansar efter och har gömt sig i samtliga drev utan att bidra med någonting egentligen. Jag ska kolla mer på dig.
Hade det stått Winchester model 1901 Hagelbössa så hade jag tolkat det likadant men inte när det står shotgun då tolkar jag det som vapennamnet.Brynolf said:Fast du verkar vara den mest vapenkunnige här, och som jag tolkar det så är inte "shotgun" en del av vapennamnet. Känns som att du inte borde tolkat det så.Spider Jerusalem said:Du menar att det står shotgun i mitt vapen namn?
Vapnet heter Winchester model 1901 shotgun
Det står inte Winchester, model 1901, shotgun.
Jag sa att jag skulle outa hela min roll om ni pushade mig mer, visst sa jag det?Mukwa said:Jo, det är jag medveten om Men SJ skrev att det inte stod nåt liknande pistol i hans pm.Shotgun är hagelbössa, tvåhandsfattad.
Hursomhelst. Recca: Du behöver inte bekymra dig om det här prick nu. Du behöver outa hela vapennamnet.
Varför outade du hela din roll, det var ingen som ville ha det och nu lyser du rödare än någon annan?Recca said:Jag sa att jag skulle outa hela min roll om ni pushade mig mer, visst sa jag det?Mukwa said:Jo, det är jag medveten om Men SJ skrev att det inte stod nåt liknande pistol i hans pm.Shotgun är hagelbössa, tvåhandsfattad.
Hursomhelst. Recca: Du behöver inte bekymra dig om det här prick nu. Du behöver outa hela vapennamnet.
Då så.
Jag har en Ruger GP-100 och har stor erfarenhet av vapen. Det betyder att jag kan se på folk vilken storlek de har på vapen genom deras ytterplagg, dvs om vapnet faller in i en av två kategorier, stora och små vapen. Vapnen står på engelska men är gevär/hagelbössa, pistol/revolver.
Då tycker jag du ska förklara varför du outade hela din roll? I och med att folk uttryckligen enbart bett om ditt vapen, och till och med sagt åt dig att inte outa resten. Argumentation plz!Recca said:Jag sa att jag skulle outa hela min roll om ni pushade mig mer, visst sa jag det?
Nu måste jag säga att du spelar väldigt ooptimalt för byn. Vi är flera stycken som ber dig att endast gå ut med ditt vapen. Varför väljer du då att gå ut med att du kan sia vapen?Recca said:Jag sa att jag skulle outa hela min roll om ni pushade mig mer, visst sa jag det?Mukwa said:Jo, det är jag medveten om Men SJ skrev att det inte stod nåt liknande pistol i hans pm.Shotgun är hagelbössa, tvåhandsfattad.
Då så.
Jag har en Ruger GP-100 och har stor erfarenhet av vapen. Det betyder att jag kan se på folk vilken storlek de har på vapen genom deras ytterplagg, dvs om vapnet faller in i en av två kategorier, stora och små vapen. Vapnen står på engelska men är gevär/hagelbössa, pistol/revolver.
För att jag sa att jag skulle göra det och ni fortsatte pusha mig. Jag är bybo och vill inte gå tillbaks på mitt ord.xyas said:Då tycker jag du ska förklara varför du outade hela din roll? I och med att folk uttryckligen enbart bett om ditt vapen, och till och med sagt åt dig att inte outa resten. Argumentation plz!Recca said:Jag sa att jag skulle outa hela min roll om ni pushade mig mer, visst sa jag det?
Det där var väl onödigt. Varför tyckte du det inte räckte med vapnet?Recca said:Jag sa att jag skulle outa hela min roll om ni pushade mig mer, visst sa jag det?Mukwa said:Jo, det är jag medveten om Men SJ skrev att det inte stod nåt liknande pistol i hans pm.Shotgun är hagelbössa, tvåhandsfattad.
Då så.
Bättre upp Spider Jerusalem.Spider Jerusalem said:Jag tol.kade frågan som att du fick information tex enligt en liknande mall.Mukwa said:Shotgun är väl nåt liknande 'pistol', eller?Du menar att det står shotgun i mitt vapen namn?
Vapen: Winchester model 1901
Typ: Hagelsprakare.
Så fånigt.Recca said:För att jag sa att jag skulle göra det och ni fortsatte pusha mig. Jag är bybo och vill inte gå tillbaks på mitt ord.
För att Mukwa har gått ut med att han sias som miller. Så om jag är den enda siaren är Mukwa per definition en ulv för jag siar inte Snutar, jag siar beväpning.Vicotnik said:Nu måste jag säga att du spelar väldigt ooptimalt för byn. Vi är flera stycken som ber dig att endast gå ut med ditt vapen. Varför väljer du då att gå ut med att du kan sia vapen?
Konrad Konvalj said:Vafan jag har aldrig outat pistol.Spider Jerusalem said:Jag tol.kade frågan som att du fick information tex enligt en liknande mall.Mukwa said:Shotgun är väl nåt liknande 'pistol', eller?Du menar att det står shotgun i mitt vapen namn?
Bättre upp Spider Jerusalem.
Du har tidigare outat pistol men säger nu att du har ett hagelgevär. Det är värre en Mukwas debacel och långt mer ulvigt.
Nu får du ta och kolla din fakta K.K jag har aldrig outat Pistol.Konrad Konvalj said:Bättre upp Spider Jerusalem.Spider Jerusalem said:Jag tol.kade frågan som att du fick information tex enligt en liknande mall.Mukwa said:Shotgun är väl nåt liknande 'pistol', eller?Du menar att det står shotgun i mitt vapen namn?
Du har tidigare outat pistol men säger nu att du har ett hagelgevär. Det är värre en Mukwas debacel och långt mer ulvigt.