AKTIVITET?!
Alltså, vafan! Skäms på er allihop (och lite mig)! Sedan jag försvann 19:20 har det inte postats mer än 14 inlägg varav två meningslösa inlägg från K.K och en felaktig röstsummering av Brynolf. Detta är katastrof eftersom vi precis har fått en fet outning av Arvidos och väldigt många ligger kvar på drevet. Det är också katastrof eftersom klockan var kväll och denna tid kännetecknas av icke-jobb och icke-skola. Det här gillar jag inte alls.
Nå, Champions League (som är min förklaring) och whatnot... Jag som trodde att jag skulle ha massor att ta igen.
-------------
Jag tycker att Möller har en ok förklaring till hans agerande och jag känner att jag egentligen inte har något på honom. !Paxen har pingat sedan ett av hans tidigaste inlägg och sedan har det kommit fram lite mer jag känt varit knepigt. Lu-Kaazh har kommit igång lite och jag gillar hans fluffsnack och hur snabbt han tillrättavisade mig. Jag är inte alls lika säker på att min röst kommer falla på honom i slutet av den här rundan.
K.K då? För mig verkar han spela identiskt med nåt tidigare ulvspel jag läste där han var bybo. Han har dock svårt att anklaga folk utan kommer mer med sammanfattningar av vad folk har pysslat med. Jag gillar sammanfattningarna för det ger mig en fingervisning om huruvida jag har missat att analysera nåt eller inte. Jag skulle däremot vilja att du lade en ordentlig röst med en ordentlig motivering på nån (mest för att sådana saknas lite för tillfället).
!Paxen: Jag hade en kort dust med honom i början om att han hintar om en taktik, men som han inte kan berätta nåt om förrän han vet mer. Hur har det gått med den taktiken !Paxen? Klokare nu efter några outningar? (Jag har också en taktik som jag inte helt har berättat om, men det är för att jag vill ha fler som tycker att det är ok, för den kan vara farlig). Han ville ha igång flera drev samtidigt, tabbade sig när han missade en röst på stövelkatten (lätt hänt så inte riktigt nån scum tell där, men lite irriterande
). Det största orosmomentet med !Paxen var när han lade ned sin röst på Arvidos och lade den på en inaktiv Brynolf istället, trots han vilja att ha igång två drev (i det fallet ett på Lu-Kaazh som han aldrig deltog i och ett på Arvidos som inte hade outat eller kommit med typ nåt av substans än). Bytte relativt snabbt från Brynolf tillbaks till Arvidos (efter att Arvidos hade outat). Kan du förklara varför du bytte tillbaks efter outandet?
Andersson: Börjar komma igång och det gillar jag. Har dock inte så mycket mer att tillägga förutom att han hjälpte till snyggt mot Arvidos. Detsamma gäller Trasapa som på det stora hela verkar lugn, förnuftig och kommer med sjyssta angklagelser. Inget superstort förvisso, men heller inga konstigheter.
Stövelkatten: spelets nybörjare. Min erfarenhet av nybörjarbybor är att de snabbt kan grönas för att de är lite naiva, vilsna men fortfarande lägger ned sin själ i byns bästa. (jag var ett bra exempel på det i blood bowl, Recca är ett annat från nåt av varulvsgate eller supernatural gate-spelen). Stövelkatten då? Nej, jag har inte riktigt samma bild av dig. Är du nybörjarulv då? kanske, men du har aldrig pingat på nåt. Du har hållit väldigt låg profil (trots en helt ok aktivitet, tror jag) och kommit med några bra grejer. jag ska kolla mer på dig.
Arvidos spelande förbryllar många, mig också. Jag tillhör nog den falangen som tycker att även om du är bybo så har du verkligen inte spelat optimalt (varken i det långa loppet eller i det korta). Jag ogillade skarpt ditt sätt att agera under press (hör du det Möller
)... din outning känns däremot trovärdig. Jag vill se analyser och motiverade röster och inte ströröster på Brynolf eller Stövelkatten som du inte kan motivera. Varför röstar du på !Paxen nu?
Brynolf: Kom med i matchen nu! Du har varit inne och kikat ett par gånger och det känns som att du börjar få upp farten, men ju längre du väntar desto mer blir det att läsa ikapp och som du märker så har inte byn riktigt någon huvudmisstänkt. Jag tror på din förmåga Brynolf! Visa vad du kan.
Vimes: K.K och Möller (tror jag) har poängterat att det är samma gamla Vimes som vi ser här. Jag håller med. Vimes var typ likadan i Blood Bowl (där han var vanilla-bybo, eller max bybo med kass förmåga). Ingenting har pingat, men å andra sidan har du inte kommit med så mycket eget heller. Dina två enda ordentliga ställningstaganden var när Lu-Kaazh proteströstade på K.K och detta var i ett medhållande svar på mitt inlägg. Den andra gången var mot Arvidos som du inte tyckte hade någon substans i vad han skrev. Kom igen! Peka på nåt. Grotta ned dig i någon (förslagsvis K.K, för honom har du spelat mycket med och ingen har kommit med nåt vettigt om honom)
Xyas: Jag gillade dina små inlägg under Lu-Kaazh-drevet, men jag förväntar mig mer av dig. Analysera nån. Mig har ingen analyserat riktigt (K.K har gjort några grejer som resulterat i att jag känner mig sådär onödigt stolt och självgod)
------------------
Alla uppmaningar som inte är frågor till er är förstås inga krav. Jag vill bara få igång er aktivitet!
-----------------
Jag ska göra en ordentlig rösträkning strax.