Re: Trasapa: [RÖST]
Ja jag har bara hakat på drev. Därför att jag har inte känt att jag har haft tillräckligt starka grunder på en specifik person för att vilja starta ett drev själv. Lite är det ju också så att min trovärdighet är ganska låg eftersom att jag är ny på forumet och jag antar att få skulle ta mig på allvar och följa mitt drev.[/quote]
Än en gång så är min logik att det inte matchar sättet som du beskrivit dig själv på.
När du säger det sådär så är det ju en väldigt klar och tydlig förklaring, även om du krånglade till det i dina två förra svar till mig.Trasapa said:Jag förstår inte riktigt vad du är ute efter men ska försöka besvara efter bästa förmåga.
Ja jag röstade på dig som tredje person, och? Jag hängde på ett drev som började sniffa dig. Så här löd min motivering:
Och den står jag för. Jag var inte inne på forumet när det började hetta till så svårt för mig att rösta först eller tvåa.Jag tänker lägga min röst på Arvidos MC tillsvidare då jag tyckte att tillbakadragandet av din röst verkade underlig. Särskillt då du hade röster emot dig och man då kan tycka det är naturligt att man vill jämna ut sin egen situation med att rösta på en annan, helst med drevet. Jag förstod aldrig varför du helt enkelt tog bort din röst. Du har ju kunnat byta då iaf. Sen ger du en luddig redogörelse om att du "har några idéer men ska se om dom stämmer".. Luktar surt.
Dreven jag har hakat på är sånna som jag tror har kunnat ge någonting. T.ex att sparka dig ur informationbruset och att börja tala tydligt.
Så just då när jag la min röst så trodde jag inte så värst hårt på att du var ulv utan snarare att jag tyckte du behövde en bättre motivering till röstnedläggningen.
Än en gång så ser jag inte din logik.Men de enda rösterna du har gjort är de som hakat på begynnande drev!
Ja jag har bara hakat på drev. Därför att jag har inte känt att jag har haft tillräckligt starka grunder på en specifik person för att vilja starta ett drev själv. Lite är det ju också så att min trovärdighet är ganska låg eftersom att jag är ny på forumet och jag antar att få skulle ta mig på allvar och följa mitt drev.[/quote]
Än en gång så är min logik att det inte matchar sättet som du beskrivit dig själv på.
Det handlar inte om att ha stenkoll på sig själv, jag undrar om du står för det du skriver. Gör du det så behöver du väl inte dubbelkolla vad du har utgett dig för tidigare?Det här har jag förklarat till leda..
Att jag inte håller så stenhård koll på vad jag själv skriver är snarare därför att jag inte ser nån mening i det. Jag är ärlig i det jag skriver och behöver inte memorera allt för att inte säga bort mig. Jag har inget att dölja och därför bryr jag mig mindre om att hålla reda på all dynga jag kastat ur mig.
Jag försöker fokusera på att hålla reda på många andra istället, det tror jag hjälper byn mer än att slänga bort tid på att dubbelkolla sig själv. Är det något du behöver göra Arvidos?