Re: Ang. Xyas
Mest misstänkt: Xyas
Övriga misstänkta: !Paxen, Möller, Brynolf
Inte så misstänkta: Andersson, Vimes
Minst misstänkta: Stövelkatten, Trasapa, Arvidos
Jag vill återigen poängtera att jag inte är helt säker på Xyas, men om han är kvar i spel så kommer vi hela tiden ha någon som är misstänkt, eftersom han aldrig kommer ha möjlighet att gröna sig. Vi kan inte ha en starkt misstänkt bybo springa omkring. Det försvårar ulvjagandet. Alltså kommer jag tycka att det är bra om vi får ut Xyas oavsett om han är ulv eller inte. Jag har dock ingen mer misstänkt just nu och då blir det Xyas. Jag tycker att det är ett bra val.
Röst: Xyas
Händer det inget radikalt omskakande innan rundans slut kommer jag inte byta röst.
Nej. Den ska ligga på Xyas. Det är honom jag vill ha ut den här rundan. Anledningen till att den inte ligger där är för att det kändes meningslöst att slänga bort en hel runda på Xyas. Nu avslutas dock rundan ikväll och det är väl dags att rösta:Men din röst vilar kvar på Brynolf. Ska den göra det?
Mest misstänkt: Xyas
Övriga misstänkta: !Paxen, Möller, Brynolf
Inte så misstänkta: Andersson, Vimes
Minst misstänkta: Stövelkatten, Trasapa, Arvidos
Jag vill återigen poängtera att jag inte är helt säker på Xyas, men om han är kvar i spel så kommer vi hela tiden ha någon som är misstänkt, eftersom han aldrig kommer ha möjlighet att gröna sig. Vi kan inte ha en starkt misstänkt bybo springa omkring. Det försvårar ulvjagandet. Alltså kommer jag tycka att det är bra om vi får ut Xyas oavsett om han är ulv eller inte. Jag har dock ingen mer misstänkt just nu och då blir det Xyas. Jag tycker att det är ett bra val.
Röst: Xyas
Händer det inget radikalt omskakande innan rundans slut kommer jag inte byta röst.