Re: Rösträkning
Jag skulle vilja se lite fler analyser och tankar ifrån dig. Just nu är det som Basenanji säger att du inte har mycket eget att komma med utan bara postar korta små inlägg oftast så är det bara ett medhåll till någons tidigare inlägg.
Så vad anser du om saker och ting, ta och följ Måns exempel och skriv din egen lista. Eller utöka detta:
Jag skulle vilja se lite fler analyser och tankar ifrån dig. Just nu är det som Basenanji säger att du inte har mycket eget att komma med utan bara postar korta små inlägg oftast så är det bara ett medhåll till någons tidigare inlägg.
Så vad anser du om saker och ting, ta och följ Måns exempel och skriv din egen lista. Eller utöka detta:
Förklara varför du anser Bearnie, krank, Poseur och Rising som misstänkta.Eksem said:Men vad är då ett bra initiativ? Att pressa någon av de aktiva? Det låter förvisso väl, men det finns ju så förtvivlat lite att gå på. Pressandet av krank och av Anders Å rullar ju på. I enlighet med Måns analyser finner jag följande intressantast att pressa:
Bearnie
krank
Poseur
Rising