Zebulon
Swordsman
Re: What?!
Någonstans finns data på alla om var de är födda men spelarna har inte tillgång till den. Då blir informationen mycket mindre värd för man kan inte använda den i tolkningen av beteende.
Om det inte finns flera som är intresserade av den informationen och på något sätt kan gå samman och samköra så är informatioen Födelseort en DeadEnd
Det är just det som är så frustrerande.krank said:Dåså, då vet vi alltså att det finns två olika uppdelningar? Medborgare/Kultister och Infödda/Outsiders?
Eller gör vi det? Jag är såvitt jag vet varken infödd eller outsider, utan hittade som jag tidigare skrev bara på när jag skrev, eftersom jag uppfattade grejen som en rolig in-charactergrej att göra innan vi hade nåt annat att göra...
Någonstans finns data på alla om var de är födda men spelarna har inte tillgång till den. Då blir informationen mycket mindre värd för man kan inte använda den i tolkningen av beteende.
Om det inte finns flera som är intresserade av den informationen och på något sätt kan gå samman och samköra så är informatioen Födelseort en DeadEnd