Analysen som jag tänkt göra blev det inget med. Om det är för att jag var trött eller för att jag tacklade det på fel sätt låter jag vara osagt. Får försöka igen imorgon.
Men jag kan åtminstone bidra med en spelaranalys. Kul föresten att ulvpoäng blivit en grej. Hur dåligt jag än spelar så kan jag trösta mig med att jag har bidragit på ett litet vis till speljargongen.
!Paxen, 3up - Scumtells till trots så säger magkänslan mig bybo. Det som drar upp ulvpoängen och som gör mig osäker är hans aggressiva försvar och hans stötvisa aktivitet vilket påminner mig mer om när han är varulv än när han är bybo.
Brynolf, 2up - Svår att läsa tycker jag. Kommer med vettiga inlägg men har inte skrivit så mycket. Jag skäms fortfarande över hur jag lynchade honom i Familjen.
Elmrig, 2up - Ensidigt deltagande än sålänge. Har mest med !Paxen och missförstånd att göra (verkar oskyldiga dock). Mer allsidigt deltagande efterlyses.
Konrad Konvalj, 1up - Har jobbat på bra och magkänslan säger bybo. Men vart tog mellow-KK vägen? Är de det avskalade liret som bygger upp kånkelnojan?
Mukwa, 2up - Det finns mycket som jag inte hållt med Mukwa om detta spelet. T.ex. en del av hans up-punkter och hans anklaga-system. Sedan så kommer jag fortfarande ihåg honom i Familjen
. Det som drar ner ulvpoängen är att han faktiskt tar dreven mot honom på allvar.
Purgatory, 3up - Olycklig start på rundan om han är bybo. Sen till spelet följt av inlägg utan substans. Så länge som han inte är varulv så hoppas jag på en starkare fortsättning!
Recca, 1up - Har skött sig bra. Vaskat omkring efter guldkorn och gett några bra resonemang. Dock så kom hennes utläggning om varför anklaga-modellen inte var att föredra efter jag hade sagt detsamma i en mening mer eller mindre. Men jag förväntar mig att hon kommer en nyckelspelare i detta liret.
Robert Jonsson, 2up - En frisk fläkt! Underhållande att läsa. Dock så kan det lätt gömma sig en varulv bakom spelet han kör på. Skulle vilja se fler resonemang i allmänhet.
Spider Jerusalem, 2up - Bet ifrån hårt i början mot !Paxen. Scumtell tycker en del. Vad jag kan minnas så har han gjort så i början av alla spel jag varit med i, både som bybo och varulv. Vad som drar upp ulvpoängen är att han inte bidragit så mycket.
Vimes, 1up - Har varit en klippa av förnuft i ett hav av kaos! Nåja, det kanske är att överdriva. Men han har gjort bra ifrån sig i det lilla han skrivit och jag håller med om det mesta. Skulle vilja att han var mer aktiv dock.
xyas, 3up - Eftersom han inte bidragit så är det inte möjligt att säga om han är bybo eller varulv. 3up tills han kommer igång!