Franz
Nin geed gali jirey geed loo ma galo
Nä, det är Abell Cauthon.Det är Lan, eller hur.
Nä, det är Abell Cauthon.Det är Lan, eller hur.
Nej, det är du som tittar som var den sanna draken hela tiden.Nä, det är Abell Cauthon.
Det borde fan vara min belöning efter att ha försvarat tv-serien så mycketNej, det är du som tittar som var den sanna draken hela tiden.
Siuan har sett i sina drömmar att The Dark One finns där i försvagad form. Då han inte har full styrka än vill de ställa honom mot Draken innan han hunnit växa sig starkare i vår värld. Jag tror att det bara är bluff, att det är Ishamael som manipulerar Siuans drömmar och att något helt annat finns där. Att han lockar dem i en fälla.Varför ska Draken egentligen bege sig till världens öga? Kanske jag som missat något men förklarar serien det? Tror Moiraine att Den sista striden väntar? I och för sig minns jag inte varför de beger sig dit i boken heller, men det är inget bra ursäkt.
Ok, bara jag som minns dåligt då. I tillägg är det också lite underligt varför det sägs att alla de andra måste dö där. Eller antyds ju i en mening att helt enkelt är väldigt farligt att vara på plats men i övrigt pratas det om det som något vagt ödesbestämt.Siuan har sett i sina drömmar att The Dark One finns där i försvagad form. Då han inte har full styrka än vill de ställa honom mot Draken innan han hunnit växa sig starkare i vår värld. Jag tror att det bara är bluff, att det är Ishamael som manipulerar Siuans drömmar och att något helt annat finns där. Att han lockar dem i en fälla.
Såvitt jag förstår det är det för att en strid mellan The Dark One och Draken är så farlig att ingen som är i närheten klarar sig. I böckerna slits ju tid och rum i stycken när en sån strid pågår, antar att människor inte är byggda för att överleva något sådant.Ok, bara jag som minns dåligt då. I tillägg är det också lite underligt varför det sägs att alla de andra måste dö där. Eller antyds ju i en mening att helt enkelt är väldigt farligt att vara på plats men i övrigt pratas det om det som något vagt ödesbestämt.
Antagligen inte - men det är för att jag tor upplägget är det samma som du skrev ovan, dvs det är inte Den svarte som väntar. (Det där med de bedrägliga drömmarna väl är en grej även i boken i mina vaga minnen.)Jag undrar om Morraine kommer dö. Min säger ju att Morraine kommer gå under tack vare Siuan och det är ju Suian som skickar dit dem.
Jo, jag tänkte mer på Mins syn än att The Dark One verkligen skulle vara där.Antagligen inte - men det är för att jag tor upplägget är det samma som du skrev ovan, dvs det är inte Den svarte som väntar. (Det där med de bedrägliga drömmarna väl är en grej även i boken i mina vaga minnen.)
Jag är nu fullkomligt övertygad om att vi i sista avsnittet kommer få reda på att alla fyra, potentiellt alla fem är draken. Det kommer avslöja sig när de ger sig efter Rand, kommer i fatt honom i the prison of the dark one och har ett litet "guardians of the galaxy"-ögonblick när de enar krafterna.Och sen får vi reda på vem Draken är!
Appappapp! Hon säger att "amyrlintronen i full regalia" kommer göra slut på Moiraine. Hon säger ingenting om vem som kommer vara amyrlintronen vid tillfället.Jag undrar om Morraine kommer dö. Min säger ju att Morraine kommer gå under tack vare Siuan och det är ju Suian som skickar dit dem.
Jag tror att resten av gänget kommer att börja försöka följa efter Rand och Morraine, men då kommer Padan Fain att öppna Porten och en armé av trollocker stormar Fal Dara (det är ju redan planerat att trollocker finns i Vägarna). Resten av gänget måste skydda staden. Säsongen slutar med att gänget splittras, Rand beger sig mot Tear för att officiellt utropa sig till Draken och resten av gänget beger sig västerut där de kommer möta senchan.Jag är nu fullkomligt övertygad om att vi i sista avsnittet kommer få reda på att alla fyra, potentiellt alla fem är draken. Det kommer avslöja sig när de ger sig efter Rand, kommer i fatt honom i the prison of the dark one och har ett litet "guardians of the galaxy"-ögonblick när de enar krafterna.
Ah det glömde jag! Du har helt rätt, jag förivrade mig.Appappapp! Hon säger att "amyrlintronen i full regalia" kommer göra slut på Moiraine. Hon säger ingenting om vem som kommer vara amyrlintronen vid tillfället.
Kommer vi se dem faktiskt förvandlas till en drake (eller Billy Zane) så är jag för.Jag är nu fullkomligt övertygad om att vi i sista avsnittet kommer få reda på att alla fyra, potentiellt alla fem är draken. Det kommer avslöja sig när de ger sig efter Rand, kommer i fatt honom i the prison of the dark one och har ett litet "guardians of the galaxy"-ögonblick när de enar krafterna.
Sen kommer det så klart visa sig att det inte var den riktiga dark one de har ihjäl...
oooo!(eller Billy Zane)