Det går fort i hockey. Man sover en stund ochs en är svart vitt och upp är ned.
@Big Mama skriver att hon fått en föemåga att hindra både nattmord och utröstning i tre rundor. Tre rundor är förstås en livstid i de flesta sammanhang. Det låter osannolikt att detta skulle vara sant.
Hon skriver att hon tuckte octas case mot brynolf var sp bra så att hin använde sin förmåga på octa för att skydda honom. Men hon röstar på mig med motiveringen stt jag är uppenbar ulv som erkänner att jag har nattmord.
Varför flyttade du inte din röst, BM?
Sen gör BM case mot de som har enligt henne avvikande PM, en lista med bland annat mig, beynoof, fjodor och vimes namn. Den listan verkar helt godtycklig iom att hon både grönar folk med unika roller och folk som inte har unika roller. Vi har ju till exempel TVÅ claimade bevakare och TVÅ claimade ”vilken titel BM själv nu hade (jag kommer inte ihåg - snokare?) vilket då borde innebära attBM själv är på sin egen lista. Men det är hon inte.
BM skriver också att Sidd härmat octa med sin ritel men i åtminstone mina anteckningar står det tvärtom. Sidd outar ”bevakare” och octa säger ”examt samma!”
Så octa och BM bör vara d3f tillsammans. Iom attocta fortsatt såg ut att ryka nu i r2 så förösker de lösa det genom 1) en förklaring med att de fixade röstläget genom superförmåga från SL och 2) genom att försöka dra octas case om de konstiga outningarna ett varv till.
Jag vill ta ut både BM och Octa. Flyttar min röst till BM nu som har drevet för tillfället.
Röst:
@Big Mama
Sen återstår den stora frågan om vem som är vimes ulvkompis. Det borde ju inte vara gler än fyra scum som folk varit inne på så då betyder det just en kvarvarande ulv som vi sntahligen inte får färg på vid utröstning. Svårt då att analysera röstmönster osv om det är soloulv. Det borde ju förhoppningsvis lösa sig med sianden,vinhoppas på att ulvars hem luktar männiksokött och att de läser förbjuden litteratur osv.
Jag såg din input om min förmåga
@Anthrox Jag tänkte främst om m