Krille
Super Moderator
Japp
Jag ser inget där som visar på att vetenskapsvärlden inte skulle ha någon konsensus. Jag ser bara en massa käbblande individer utan någon direkt koppling till vetenskapsvärlden.
Det närmaste som finns där är en hänvisning till Schulte från Energy and Environment, som utökar en annan studie av 928 artiklar för klimatpåverkan med 51 till, varav sex är neutrala och resten för. E&E listas inte som tillförlitlig källa för wikipedia.
Mer talande är den här:
Jag ser inget där som visar på att vetenskapsvärlden inte skulle ha någon konsensus. Jag ser bara en massa käbblande individer utan någon direkt koppling till vetenskapsvärlden.
Det närmaste som finns där är en hänvisning till Schulte från Energy and Environment, som utökar en annan studie av 928 artiklar för klimatpåverkan med 51 till, varav sex är neutrala och resten för. E&E listas inte som tillförlitlig källa för wikipedia.
Mer talande är den här:
Det vill säga, till och med oljegubbarnas köpta geologer säger nu att klimatet påverkas av oss.Dissenting statements said:With the release of the revised statement by the American Association of Petroleum Geologists, no scientific bodies of national or international standing are known to reject the basic findings of human influence on recent climate.