Kånkelman said:
Ja det var ju inte så värst farligt eller så värst mycket att hänga i granen. Det som sticker ut mest är fortfarande hans copy paste på Vicotniks underliga lista baserat på hur han skulle lägga upp ett Mutant UA spel.
!Paxen said:
Eeeh...? Så, den största scumtellen med mig är att jag inte hittade på en egen lista?
Jag kanske är otydlig, men skall försöka mig på en tredje förklaring.
Att din lista ser ut precis som Vicotniks tycker jag är anmärkningsvärt. Du reagerar inte över hans val av olika raser utan kör på med en copy+paste variant. Rätt soft att bara följa strömmen och helt enkelt skita i att fundera mer över det hela.
Du anstränger dig således inte ett skit i rasfrågan och det är ju inte speciellt byboigt måste jag säga. Vicotniks lista är i min värld felaktig men jag tycker det är skitbra att den kom ut eftersom det har fått igång en hel del snack runt vilka raser som kan tänkas vara med i spel. Att du väljer att inte ens fundera på en egen lista visar ditt ointresse i det hela.
Nu i ett senare skede tror du att Vimes har en stor blandning mellan raserna så då kanske du har funderat över det hela? Vad menar du med stor blandning av raserna?
1 Icke muterad människa
1 muterad människa (möjligtvis med psykiska krafter)
2 Robotar
4 Muterade djur
Här tror du att det är 4 olika sorters raser inblandade, möjligen 5.
Tror du numera att det är ännu större blandning bland raserna? 5 av 8 roller har olika raser i ditt värsta falls scenario och nu tror du på ännu större blandning. Kan du tänka dig att det finns 7 olika raser av 8 möjliga eller hur tänker du?